Jak nastavit zaměstnanecké výhody pro rok 2024 a zrevidovat stávající systémy v souladu s novinkami v konsolidačním balíčku
Lektor: Mgr. Klára Valentová
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Konsolidační balíček mění podmínky pro poskytování benefitů k 1. 1. 2024. Je proto nezbytné zrevidovat interní směrnice a smlouvy a rozhodnout se, jak efektivně nastavit benefitní systém podle nových daňových pravidel, aby vyhovoval vám i vašim zaměstnancům. Podstatné změny se vás dotknou zejména tehdy, pokud poskytujete zaměstnancům benefity v oblasti volnočasových aktivit, stravování, užívání silničního motorového vozidla, sociální výpomoci nebo pořádáte firemní akce. Zorientujte se v právní úpravě zaměstnaneckých výhod a v nových pravidlech, která přináší konsolidační balíček, abyste se mohli rozhodnout, jak budete ve vztahu ke svým zaměstnancům postupovat.
Program:
Pravidla poskytování benefitů od 1. 1. 2024
Poskytování benefitů tzv. dohodářům a agenturním zaměstnancům
Benefity z pohledu daní a odvodu pojistného
Konkrétní změny v benefitech vycházející z konsolidačního balíčku
Komu je určen:
podnikatelům, statutárním zástupcům společností, majitelům a vrcholovému vedení firem a organizací, personálním ředitelům a personalistům, mzdovým účetním a podnikovým právníkům. Informace jsou přínosné i pro personalisty veřejné správy (Jak hospodařit s FKSP však v nahrávce není zohledněno).