Nejčastější dotazy

Jak dlouho jsou mé přihlašovací údaje k zakoupené nahrávce aktivní?
Vaše přístupové údaje nejsou časově limitovány. Nahrávku můžete zhlédnout kdykoli dle svých časových možností.

Mohu zhlédnout nahrávku opakovaně?
Ano, nahrávku lze zhlédnout opakovaně.

Mohu zhlédnout nahrávku na více zařízeních (např. z práce a z domova?)
Nahrávku můžete zhlédnout na dvou zařízeních (např. na počítači a na mobilním telefonu). Nahrávka je však určena pouze Vám a z důvodů ochrany autorských práv ji není dovoleno dále šířit.

Kdy budou mé přihlašovací údaje k objednané nahrávce aktivní?
Přístupové údaje ke sledování nahrávky Vám budou zaslány společně s fakturou. Přístupy jsou aktivní a nahrávku můžete sledovat ihned po jejich obdržení.

Potřebuji certifikát…jak mám postupovat?
V případě online seminářů zasíláme certifikát (osvědčení o absolvování kurzu) automaticky nejpozději den následující po realizaci kurzu e-mailem v elektronické podobě. Na prezenčních seminářích obdržíte tištěný certifikát.  V případě nahrávek vystavujeme certifikát pouze na vyžádání (požadavek zasílejte na info@delego.cz).

Účastním-li se online semináře, budu mít k dispozici prezentaci před konáním? Mohu si ji vytisknout?
Prezentaci k online seminářům zasíláme nejpozději den před konáním semináře v pdf formátu. Prezentaci si tak můžete stáhnout do svého počítače, popř. vytisknout.

Budu mít k dispozici záznam online semináře?
Zákazníkovi automaticky nevzniká nárok na záznam semináře. Většinu online seminářů však nahráváme a v případě dobré technické kvality nahrávku zpřístupňujeme účastníkům po dobu 14 dnů.

Jak mohu zaplatit objednané produkty?
Na základě závazné objednávky Vám vystavíme fakturu, kterou společně s přístupovými údaji a organizačními pokyny zašleme na Váš e-mail. Faktura má obvykle splatnost 1 týden, popř. kratší s ohledem na datum konání semináře. Pokud požadujete delší dobu splatnosti, kontaktujte nás na info@delego.cz, nebo svůj požadavek napište do poznámky v objednávce.

Potřebuji přihlásit další osobu na školení poté, co už jsem odeslal/a objednávku. Jak mám postupovat?
Nemusíte znovu vyplňovat objednávku na webu. Stačí zaslat na email info@delego.cz jméno dalšího účastníka a jeho kontaktní email. Nezapomeňte uvést název kurzu, na který chcete tohoto účastníka dodatečně přihlásit.

Nemohu se školení účastnit, jak mám postupovat?
Jestliže se nemůžete zúčastnit kurzu, na který jste se registroval/a, doporučujeme vyslat místo sebe náhradníka, jehož jméno a kontaktní e-mail zašlete na adresu info@delego.cz. V případě online seminářů, které jsou nahrávány, je vhodnou alternativou poslech nahrávky. Již uhrazenou částku lze po dohodě s naším zákaznickým servisem (před konáním kurzu, na nějž jste registrován/a), čerpat též formou kreditu na jakoukoli jinou vzdělávací akci během jednoho roku. V případě, že trváte na zrušení účasti a vrácení vložného, upozorňujeme na storno poplatky dle obchodních podmínek.

Jaké parametry musí splňovat můj počítač?
Ke sledování online semináře nebo nahrávky nepotřebujete žádné speciální vybavení, stačí Vám kvalitní připojení k internetu a běžné reproduktory nebo sluchátka, můžete spustit též na mobilním telefonu. Připojíte se prostřednictvím webového prohlížeče nebo v aplikaci Adobe Connect, která je volně ke stažení.

Mám přístupové údaje k nahrávce a nedaří se mi přihlásit.
Zkuste spustit na jiném webovém prohlížeči a při zadání hesla ověřte, že nemáte zapnutá velká písmena. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte náš zákaznický servis, rádi Vám s přihlášením pomůžeme.

Jak se mohu přihlásit k odběru nabídek?
Svoji e-mailovou adresu uveďte do k tomu určeného okna v dolní části našich webových stránek (sledujeme za Vás….) nebo nám adresu napište na info@delego.cz

Nahrávám...
Aktualizujte předvolby souborů cookie