Rozvrhování a evidence pracovní doby zaměstnanců po novele ZP – praktické postupy pro personalisty a další vedoucí pracovníky
Lektor: Mgr. Klára Valentová
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Právní úprava pracovní doby je poměrně komplikovaná a zaměstnavatelé při evidenci a rozvržení pracovní doby a odpočinku často chybují. Navíc je nutné zohlednit i změny, které od 1. 1. 2025 přinesla novela zákoníku práce. Zorientujte se v novelizované právní úpravě a na konkrétních příkladech z praxe si ujasněte postupy a výpočty při rozvrhování pracovní doby a povinnosti při vedení její evidence.
Program:
Pracovní doba, směna a pracovní režimy
Stanovená týdenní pracovní doba, zkrácená pracovní doba, kratší pracovní doba
Rozvržení pracovní doby x rozvrh pracovní doby
Přestávky v práci a doby odpočinku
Práce přesčas
Noční práce a zaměstnanec pracující v noci
Pracovní pohotovost
Evidence pracovní doby x evidence docházky
Chránění zaměstnanci
Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
Sankce za porušování pravidel na úseku pracovní doby
Komu je určen:
vedoucím zaměstnancům, personalistům, interním právníkům a mzdovým účetním jak v soukromém, tak veřejném sektoru.