Jaké jsou možnosti zaměstnavatele při rozvrhování pracovní doby a na co si musí dát pozor – Co změní novela zákoníku práce od 1. 1. 2025 – Jak nastavit pravidla a vést dokumentaci v souladu s novelizovanou legislativou
Lektor: Mgr. Klára Valentová
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Současná právní úprava pracovní doby je poměrně komplikovaná, nepřehledná a zaměstnavatelům v praxi její evidence a rozvržení činí často obtíže. Navíc je zapotřebí se připravit a zohlednit nové postupy od 1. 1. 2025, které do praxe zavede již přijatá novela zákoníku práce. Získejte přehled v právní úpravě pracovní doby a doby odpočinku vč. příkladů z praxe, které ujasní postupy a výpočty při rozvrhování pracovní doby a povinnosti při vedení evidence pracovní doby. Pozornost bude věnována i změnám u DPP a rovněž kontrolám inspektorátům práce (na jaké oblasti se nejvíce zaměřují).
Program:
Pracovní doba, směna a pracovní režimy
Stanovená týdenní pracovní doba, zkrácená pracovní doba, kratší pracovní doba
Rozvržení pracovní doby x rozvrh pracovní doby
Přestávky v práci a doby odpočinku
Práce přesčas
Noční práce a zaměstnanec pracující v noci
Pracovní pohotovost
Evidence pracovní doby x evidence docházky
Chránění zaměstnanci
Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
Sankce za porušování pravidel na úseku pracovní doby
Komu je určen:
vedoucím zaměstnancům, personalistům, interním právníkům a mzdovým účetním jak v soukromém, tak veřejném sektoru.