Nové specifické úkoly ČŠI a kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Lektor: Mgr. Bc. Eliška Wellech
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Česká školní inspekce vytyčila pro nový školní rok 11 specifických úkolů (podstatně více než tomu bylo minulé roky). Zaměří se nejen na MŠ, ZŠ a SŠ, ale i na ZUŠ a další vzdělávací zařízení. Navíc mění kritéria, podle kterých budou školy hodnoceny v rámci inspekční činnosti. Zjistěte, na co se ČŠI zaměří ve školním roce 2024/25, jaké jsou konkrétní specifické úkoly, na základě kterých budou letos probíhat tematická šetření a prezenční inspekční činnost ve školách a školských zařízeních a podle jakých kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání budou školy hodnoceny. Seznamte se s prioritami ČŠI v novém školním roce a připravte se na kontrolu.
Program:
Specifické úkoly
Inspekční činnost ve školách a školských zařízeních
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Komu je určen:
především ředitelům škol a školských zařízení a jejich zástupcům.