Legislativní příprava na novou povinnost od šk. roku 2026/27. Jak slovně hodnotit a čeho se v praxi vyvarovat v praktických ukázkách.
Lektor: Mgr. Bc. Eliška Wellech
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Ať již ve své škole slovní hodnocení žáků již částečně využíváte, nebo jej zavedete až od školního roku 2026/27, kdy bude povinné pro 1. a 2. ročníky ZŠ, vyžaduje tato změna od vás znalosti a přípravu (musíte upravit školní řád a zajistit soulad se školním vzdělávacím programem, metodicky podpořit školní sbor, informovat rodiče o způsobu hodnocení a vysvětlit jim i žákům smysl a cíl hodnocení). Seznamte se s legislativními požadavky, principy, výhodami, úskalími a s praktickou aplikací slovního hodnocení. Získejte návod, jak se slovním hodnocením pracovat vč. využití novinky, tzv. kriteriálního hodnocení (jak a proč jej implementovat, v čem spočívají výhody, které tato forma hodnocení přináší).
Program:
Legislativní rámec
Slovní hodnocení:
Formativní hodnocení
Sumativní (souhrnné) hodnocení
Kriteriální hodnocení
Komu je určen:
vedení základních škol všech druhů (veřejné i soukromé), případně též zástupcům středních škol, které chtějí využívat slovní hodnocení. Nahrávku ocení i vyučující, kteří se naučí, jak efektivně sestavit slovní hodnocení pro různé situace a jak vytvořit a aplikovat kriteriální hodnocení ve své praxi.