Co vše musí zaměstnavatel splnit, pokud vysílá své zaměstnance do zahraničí nebo do České republiky?
Lektor: Mgr. Klára Valentová
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Pro vysílání zaměstnanců v rámci Evropského hospodářského prostoru („EHP“) platí přísná pravidla, která vyplývají zejména ze Směrnice EP a Rady č. 96/71/ES o vysílání pracovníků v rámci poskytování služeb. Česká republika transponovala úpravu směrnice do zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti. Úprava v českých právních předpisech se však uplatní pouze na vysílání ze zahraničí do České republiky. Pokud vysílá své zaměstnance v rámci EHP český zaměstnavatel, musí aplikovat právní předpisy státu vyslání a poskytovat zaměstnanci některé, případně i větší část pracovních podmínek podle cizího práva. Získejte komplexní pohled na problematiku vysílání zaměstnanců, v níž se řada českých zaměstnavatelů jen velmi málo orientuje, a informujte se o novinkách, které se na vysílání zaměstnanců uplatní od letošního roku.
Program:
Shrnutí právní úpravy
Přehled otázek souvisejících s vysláním zaměstnanců
Směrnice o vysílání pracovníků
Jak vyslat zaměstnance z České republiky
Jak vyslat zaměstnance do České republiky
Povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance při vyslání do zahraničí
Komu je určen:
zástupcům všech odvětví soukromého sektoru, zejména statutárním zástupcům, představitelům vrcholového řízení, vedoucím zaměstnancům, personalistům, interním právníkům a mzdovým účetním.