Semináře prezenční

Home office a další flexibilní formy zaměstnání: benefit pro zaměstnance i zaměstnavatele?

Pravidla home office v praxi – Sdílené pracovní místo – Částečné úvazky – DPP – DPČ – Pružná pracovní doba a její nerovnoměrné rozvržení – Konto pracovní doby

Lektor: JUDr. Jaroslav Škubal

Cena s DPH:
4 816 Kč
Cena bez DPH:
3 980 Kč

SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.

Seminář vysvětlí stávající právní úpravu home office, která je minimalistická a poskytuje jen obecné principy, na jejichž základě zaměstnavatelé obtížně stanovují pravidla pro flexibilní pracovní úvazky. Zaměří se zejména na možnosti sjednání home office a na postupy, které je nezbytné v souvislosti s benefitem práce z domova dodržovat. Dále se dozvíte vše o úpravě dalších flexibilních forem zaměstnání, které nemají dostatečnou oporu v pracovněprávní legislativě, což jejich využití v praxi značně komplikuje. Jedná se zejm. o sdílené pracovní místo (které má zavést v současnosti projednávaná velká novela zákoníku práce), případně částečné úvazky, práci na základě dohody o provedení práce nebo dohody o pracovní činnosti. Někdy se za flexibilní úvazky považuje i pracovní poměr, pracuje-li zaměstnanec v rámci pružné pracovní doby, nerovnoměrného rozvržení nebo konta pracovní doby. Odneste si ze semináře praktická doporučení, jak ve své praxi personalisty postupovat a jak vytěžit z těchto benefitů maximum pro zaměstnavatele.

Využívají-li Vaši zaměstnanci benefit v podobě home office, pak v personální praxi musíte improvizovat a institutu home office dát pravidla i bez významnější opory v zákoníku práce. Jedná se např. o jeho sjednání, organizaci, náhradu nákladů, oblast BOZP či uzavření individuální dohody a vnitřních směrnic. Také další flexibilní formy zaměstnávání přinášejí v praxi řadu otázek a nejasností. Stávající praxi navíc zásadně ovlivní i připravovaná novela zákoníku práce. Seznamte se s nejčastějšími chybami, abyste včas zabránili možným rizikům a sankcím ať již ze strany zaměstnanců, tak kontrolních orgánů.

Program:

Komu je určen:
Seminář je určen pro pracovníky personálních oddělení, vedoucí zaměstnance, jednatele menších společností, právníky zabývajícími se pracovním právem.

  
Nahrávám...
Konferenční centrum v objektu restaurace Na Sádce, Praha 4
Konferenčním centru v objektu restaurace Na Sádce
Moderní školicí prostory se nacházejí v Praze 4, v blízkosti metra Chodov a obchodního centra Chodov, zároveň však v klidné zóně s bezproblémovým parkováním a dobrou dopravní dostupností pro pražské i mimopražské účastníky. Poskytují příjemné prostředí s přírodním osvětlením a kvalitní technické vybavení (vysokorychlostní připojení k síti WiFi ve všech konferenčních sálech, audiovizuální techniku i bezbariérový přístup). Vysokou úroveň cateringových služeb zajišťuje pro účastníky semináře restaurace Na Sádce.

Na podzim 2020 realizujeme semináře z epidemiologických důvodů za maximálních bezpečnostních opatření. Samozřejmostí jsou dezinfikované a větrané prostory. Semináře organizujeme pro menší skupiny účastníků ve velkém sále tak, abychom zajistili dostatečný odstup účastníků. Naši organizátoři nosí roušky a doporučujeme je i účastníkům semináře.

Adresa: Starochodovská 1360/78, Praha 4

Dopravní spojení:Doprava metrem: stanice metra C Chodov, 8 minut pěšky ze stanice metra Chodov
Doprava autobusem: 100 m od zastávky autobusu Chodovská tvrz č. 125, 136, 203, 213, 326, 505
Doprava autem: sjezd z D1; EXIT 1

Parkování: zajištěno pro účastníky semináře na parkovišti restaurace zdarma.

Ubytování: není zajištěno. Ve vzdálenosti 650 m se nachází hotel Best Western a 100 m Restaurace a ubytování Na Rychtě.

   


 
JUDr. Jaroslav Škubal

JUDr. Jaroslav Škubal advokát České advokátní komory, od roku 2006 působí jako usazený euroadvokát také na Slovensku. Spolupracuje s advokátní kanceláří PRK Partners, kde v současné době vede pracovněprávní oddělení v Praze a Bratislavě. V rámci advokátní praxe se věnuje mimo jiné přípravě smluvní dokumentace pro zaměstnance včetně top manažerů, řešení postupu při propouštění zaměstnanců a restrukturalizacích, nakládání s osobními údaji zaměstnanců nebo vysílání zaměstnanců.


Aktualizujte předvolby souborů cookie