Delego logo Váš partner na cestě k informacím

7:54 | 16. července 2019

konec menu

KALENDÁŘ

ČERVENEC 2019
PÚSČPSN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

SRPEN 2019
PÚSČPSN
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

DETAIL SEMINÁŘE

Úspěšný obchodní prodejce: jak zvýšit výsledky při aktivním prodeji – jednodenní kurz

Nácvik úspěšných prodejních postupů a dovedností

Přestože obchodníci (firemní prodejci) patří mezi nejdůležitější zaměstnance v každé firmě, vystudovaného obchodníka na trhu nenajdete, obchodníkem se stává až s nabytou praxí. Proto je možnost trénovat obchodování na kurzu, kde neztrácíte přízeň klienta, ale v modelových situacích si ověříte správnost vlastních postupů a vyzkoušíte nové metody a strategie prodeje, tak cenná. S počtem dovedností, které ovládáte, roste i Vaše úspěšnost prodeje.

Přednáší Mgr. Marek Velas

Místo konání Konferenční centrum v objektu restaurace Na Sádce, Praha 4
Datum konání 28. 08. 2019

Cena   4920 Kč

V ceně je zahrnuto 2x občerstvení, teplý oběd, výukové materiály a certifikát. Při přihlášení více účastníků získáte slevu 10 %. Cena je uvedena bez DPH. Kapacita semináře je limitována, kurz je realizován pro malou skupinu účastníků.

Popis semináře


Zaměření semináře

Interaktivní trénink je zaměřen na představení úspěšných prodejních postupů a jejich využití v podmínkách současného trhu. Jeho absolvování pomůže účastníkům prodávat a poskytovat kvalitní služby s větší jistotou v běžných i ve složitějších prodejních situacích. Naučí je předcházet negativním reakcím zákazníků a naopak vyvolat jejich zájem a spolupráci. Školení zároveň poskytne zpětnou vazbu, upozorní na chyby v prodejní komunikaci, demonstruje vhodné techniky prodeje a tak přispěje ke zlepšení prodejních výsledků.
Zaměří se na úspěšné prodejní postupy, na faktory, které lze znalostmi a dovednostmi ovlivnit, a na nezbytné změny, které vedou k úspěchu při prodeji. V centru pozornosti je zákazník a to, co ho vede k rozhodnutí o nákupu. Součástí tréninku jsou i komunikační techniky, typologie zákazníků, složitější prodejní situace a řešení námitek. Kurz je prakticky orientovaný a využívá interaktivní metodiky výuky. Je organizován pro malou skupinu účastníků tak, aby se lektor mohl všem věnovat individuálně

Komu je seminář určen

Jednodenní kurz Úspěšný obchodní prodejce je určen obchodním zástupcům, prodejcům, pracovníkům zákaznických center a dalším zaměstnancům, kteří se setkávají se zákazníky, představují výrobky či služby a podílejí se na vytváření image společnosti.

Program

8:45–9:00Registrace účastníků + ranní káva
9:00–10:30Prodejní proces a jeho reálná silná a slabá místa. Analýza příležitostí – kde navyšovat zisk, kde a jak budovat vztahy se zákazníkem.
Anatomie komunikace: Typologie zákazníka – jaké zákazníky máme a jaké hledáme. Typologie obchodníka – jak pracuji s mým zákazníkem – jaký typ obchodníka jsem. Obchodníci Lovci versus Zahradníci
10:30–10:45Přestávka na občerstvení
10:45–12:15Interakce Obchodník – Zákazník (Modelace praktické situace): Hodnocení úrovně komunikace s různými zákazníky. Identifikace zákazníka – hlavní typy zákazníků. Zpětná vazba obchodníkům k jejich komunikačním stylům.
12:15–13:15Společný oběd
13:15–14:45Anatomie komunikace – Techniky vyjednávání: Sebereflexe obchodníka z uplynulého období – struktura obchodních případů z praxe.
14:45–15:00Přestávka na občerstvení
15:00–16:00Obchod jako budování vztahu – psychologie prodeje: Psychologie prodeje – Verbální/Neverbální komunikace – co funguje v praxi. První dojem – budování vztahu – udržení vztahu. Vyhodnocení testu
Obchodní podmínky

Způsoby registrace