SLEVA za více přístupů Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Přístupy
k optimalizaci logistických procesů se mohou svým rozsahem značně lišit. Proto
výběr správné metody je často klíčovým rozhodnutím, které ve výsledku přináší
značné úspory. Seminář se zaměřuje na osvědčené
moderní metody, které snižují náklady a zvyšují konkurenceschopnost organizace.
Na základě praktických příkladů srovnáte vlastní zkušenost s praxí lídrů
na trhu v klíčových průmyslových odvětvích, a zároveň si na praktických
příkladech vyberete takové způsoby a metody zlepšování logistických procesů,
které budou vyhovovat právě Vám.
Lektoři
Vám představí nejnovější trendy a novinky v oblasti optimalizace
logistických procesů a na konkrétních příkladech z praxe ukáží,
s jakými problémy se setkali a jaká řešení zvolili pracovníci významných společností
v ČR. Budete mít možnost zkonzultovat své zkušenosti s ostatním
účastníky semináře a prodiskutovat s lektory Váš pohled na předkládaná řešení
a Vaše zkušenosti z praxe.
Nezbytnost konkurenceschopnosti nutí podniky reagovat na měnící se podmínky trhu a zkvalitňovat a zlevňovat logistické procesy. Jaké metody optimalizace využívají lídři na trhu? Porovnejte postupy nastavené ve Vaší organizaci s praxí podniků, které mají zkušenosti s reorganizací těchto procesů.
Program:
Komu je určen:
Seminář je určen vedoucím logistiky, vedoucím výroby,
průmyslovým inženýrům či pracovníkům oddělení logistiky. Ačkoli je primárně zaměřen
na optimalizaci logistických procesů vsoukromém sektoru, cenná doporučení
získají i zástupci veřejného sektoru.
Nahrávám...
Konferenční centrum hotelu Globus, Praha
Seminář se koná v konferenčním centru hotelu Globus v Praze 4, Gregorova 2115/10, 148 00.
Výhody konferenčního centra:
Zrekonstruované školicí prostory v moderním designu s kvalitním technickým vybavením (bezdrátové připojení k síti WiFi ve všech konferenčních sálech, audiovizuální technika, bezbariérový přístup).
Výborná dopravní dostupnost autem z D 1, D 5, D 8 i MHD – metro C Roztyly.
Parkování je zabezpečeno pro účastníky seminářů na hotelovém parkovišti zdarma.
Vysoká úroveň cateringových služeb – ranní káva, dopolední coffee break, servírované polední menu, odpolední coffee break.
Hotel Globus se nachází v blízkosti OC Chodov.
Dopravní spojení k hotelu Globus: Doprava metrem: stanice metra C Roztyly, výstup směr Ryšavého ulice, Horní Roztyly a dále podle směrových tabulí hotelu Globus (cca 5 minut pěšky). Doprava autem: sjezd z D 1, exit 1
Našim klientům nabízíme možnost zprostředkovat ubytování v rámci pořádané akce. Přání klienta řešíme individuálně. V případě zájmu o bližší informace prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. 601 281 281 či e-mailem info@delego.cz
Ing. Jan Šlajer
Ing. Jan Šlajer je konzultant a auditor logistiky. Logistice se věnuje od roku 1999, pracoval například jako vedoucí
odboru marketingu a logistiky v ŽDB a.s. Bohumín, ve firmě Lanex Bolatice a.s.
jako asistent výrobního ředitele a ve společnosti ŽDB Trans
s.r.o. na pozici logistika. V roce 2001 spoluzaložil firmu DYNAMIC FUTURE
s.r.o., jejímž je ředitelem a jednatelem. V rámci logistiky se specializuje na dynamickou simulaci a systémy operativního řízení. V roce 2006 se
stal členem komory logistických auditorů s přiděleným identifikačním číslem logistického
auditora 06013.
Ing. Petr Jalůvka Ing. Petr Jalůvka je konzultant a auditor logistiky. Logistice se věnuje od roku 1999. Jako logistik působil mj. v Železárnách a drátovnách Bohumín a v ŽDB TRANS Bohumín. Je spoluzakladatelem firmy
DYNAMIC FUTURE s.r.o., v níž pracuje jako
projektový manažer a vykonává funkci jednatele společnosti. Specializuje se zejm. na oblast dynamické simulace. Od roku 2007 je členem Komory logistických
auditorů s přiděleným identifikačním číslem logistického auditora 07016, od roku 2010 členem rady KLA.