AKTUÁLNÍ WEBINÁŘE
Záznam webináře Novinky v oblasti BOZP 2020/2021 Novelizace zákoníku práce – Novelizace zákona o veřejném zdraví – Pracovnělékařské prohlídky v nouzovém stavu – Změny v PLS |
Oblasti BOZP se v posledních měsících dotkly významné změny legislativy, a to hned v několika důležitých předpisech. Získejte přehled povinností zaměstnavatele, které musíte ze zákona splnit, a konkrétní doporučené postupy pro řešení legislativních požadavků v praxi.

Záznam webináře Pracovnělékařské prohlídky, vč. řešení mimořádných situací v době šíření nemoci COVID-19 Právní úprava pracovnělékařských prohlídek, jejich zajišťování a provádění |
Pracovnělékařské prohlídky, jejich zajišťování a provádění je dlouhodobě nejvíc diskutovanou oblastí v rámci BOZP. Poslední rok ovlivněný šířením nemoci COVID-19 navíc vyvolal řadu problémů, otázek a přístupů, se kterými bylo nutné se vyrovnat. A to v situaci, kdy někteří poskytovatelé pracovnělékařských služeb omezovali svoji činnost či nebylo možné zajistit u posuzovaných osob další odborná vyšetření, nutná ke komplexnímu posouzení zdravotní způsobilosti k práci. V reakci na nouzový stav byla vydána řada usnesení vlády, která tuto situaci do značné míry regulují. Jak tedy v praxi postupovat?

Záznam webináře Nový zákon o evidenci skutečných majitelů 2021 Veřejný přístup k informacím o skutečných majitelích právnických osob – Nové pojetí skutečného majitele – Změny v identifikaci a registraci – Nově zaváděné sankce |
Koncem ledna roku 2021 prezident podepsal nový zákon o evidenci skutečných majitelů a novely souvisejících právních předpisů, které do českého právního řádu transponují V. AML směrnici. Záznam webináře vysvětlí, co tato změna přinese, jak byla změněna definice skutečného majitele a jaké nové povinnosti pro širokou škálu subjektů jsou s touto novou úpravou spojeny.

Záznam webináře Cestovní náhrady v roce 2021 Druhy cestovních náhrad - Náhrada jízdních výdajů – Silniční motorové vozidlo – Zahraniční pracovní cesta – Přepočet měn |
Při poskytování cestovních náhrad je zaměstnavatel povinen dodržovat základní zásady pracovněprávních vztahů. A praxe ukazuje, že postupovat v souladu s legislativou, není vždy snadné. Víte například, jaké podmínky je nezbytné dohodnout před nástupem na pracovní cestu, orientujete se ve výpočtech a daňových důsledcích např. nadlimitního stravného či používání soukromého silničního motorového vozidla? Seznamte se s principy poskytování cestovních náhrad, které využije každý zaměstnavatel.

Nahrávka webináře: Home office – práce na dálku z pohledu zaměstnavatele Jaká pravidla stanovit a jaká přijmout opatření, řešíte-li home office pro své zaměstnance právě teď |
Nahrávka poskytne základní přehled, co nesmíte opomenout, pokud právě posíláte zaměstnance na tzv. home office. Dozvíte se, jak celý systém nastavit i s ohledem na aktuální situaci (rozvržení pracovní doby, náklady na výkon práce, sepsání povinné personální dokumentace vč. poučení o BOZP a pracovních úrazech).

Záznam webináře Nejčastěji řešené pracovněprávní otázky v době pandemie Zajištění bezpečnosti – Koronavirus jako nemoc z povolání? – Návštěva lékaře, ošetřovné, pracovní neschopnost – Nárok na dovolenou – Práce z domova – Ukončení pracovního poměru |
Současná doba přinesla situace, se kterými se zaměstnavatelé vyrovnávají jen složitě, protože většinu z nich právní přepisy výslovně neupravují. Zaměstnavatelé velmi často pochybují o správnosti své postupu, na mnoha odpovědích se neshodnou ani odborníci a rychlé změny situace vedou k nejistotě jak zaměstnavatelů, tak zaměstnanců.

Nahrávka webináře: Dovolená a její výpočet od 1. 1. 2021 Od 1. 1. 2021 dochází k zásadní změně v úpravě dovolené. Jak se nově počítá nárok na dovolenou? |
Největší změnou novely zákoníku práce (285/2020 Sb) je bezesporu nová koncepce dovolené, která ale přináší zaměstnavatelům řadu úkolů. Ti musejí aktualizovat své mzdové systémy a vyškolit příslušné zaměstnance, aby tuto problematiku ovládali, a případně zrevidovat vnitřní předpisy a pracovní smlouvy. Seznamte se na příkladech z praxe se zásadní změnou v postupu výpočtu nároku na dovolenou.

Nahrávka webináře Odpadové hospodářství v obcích od 1. 1. 2021: zákon o odpadech a související změnový zákon Nový zákon o odpadech a související změnový zákon pro obce |
Nová právní úprava nakládání s odpady se zásadně dotkne též obcí jako původců komunálních odpadů. Zorientujte se v nových povinnostech, které budou pro obce platit již od 1. ledna 2021.

Nahrávka webináře Nový zákon o výrobcích s ukončenou životností a novela zákona o obalech – pro obce Nové povinnosti obcí na úseku zpětných odběrů elektrozařízení, baterií a akumulátorů, pneumatik a autovraků a nakládání s obalovými odpady |
Nová právní úprava nakládání s odpady přináší s účinností od 1. 1. 2021 zásadní změny, které se týkají obcí jako subjektů, podílejících se na zajišťování zpětných odběrů výrobků s ukončenou životností a obalových odpadů. Zorientujte se v nové právní úpravě a v roli obcí při zajišťování zpětných odběrů elektrozařízení, baterií a akumulátorů, pneumatik a autovraků a na úseku nakládání s obalovými odpady a v postavení obcí jako smluvních partnerů kolektivních systémů a autorizovaných obalových společností.

Nahrávka webináře Nový zákon o odpadech: změny v povinnostech původců odpadů od 1. 1. 2021 Zákon o odpadech s Metodickými pokyny vydanými k 1. 1. 2021 |
Zcela nová právní úprava zaměřená na nakládání s odpady se od 1. 1. 2021 zásadně dotkne všech původců odpadů. Zorientujte se v plnění nových povinností původce odpadů od 1. 1. 2021 a získejte praktické informace nezbytné k výkonu konkrétních agend.

Nahrávka webináře: Metodická sdělení MŽP a MV ČR k novému zákonu o odpadech – pro obce Nové povinnosti obcí od 1. 1. 2021 vyplývající ze zákona o odpadech, změnového zákona a Metodických sdělení MŽP a MV |
1. 1. 2021 vstoupila v účinnost nová právní úprava nakládání s odpady. Zákon o odpadech byl publikován ve Sbírce zákonů 23. 12. 2020, prováděcí vyhlášky však budou vydány až v průběhu prvního pololetí 2021. MŽP a MV proto vydalo Metodické pokyny. Seznamte se s těmito pokyny a zorientujte se v povinnostech, které pro obce platí již od 1. ledna. Získejte informace v oblastech, kterým bude od 1. 1. 2021 chybět podobná úprava prováděcími předpisy.

Nahrávka webináře: Novela zákona o obchodních korporacích pro s.r.o. – základní přehled změn Co všechno se zásadně změní v praxi obchodních společností od 1. ledna 2021? |
Novela zákona o obchodních korporacích má s účinností od 1. 1. 2021 zásadní dopad na řízení společností s ručením omezeným. Seznamte se přehledně s nejdůležitějšími změnami, které je nezbytné v praxi zohlednit.

Nahrávka webináře: Novela zákoníku práce Přehled nejdůležitějších změn v pracovním právu od 30. 7. 2020 a od 1. 1. 2021 pro zaměstnavatele a personalisty |
Novela zákoníku práce (č. 285/2020 Sb.) přináší úplně novou koncepci úpravy dovolené, odstraňuje některé problémy v oblasti doručování zásadních pracovněprávních písemností a v oblasti přechodu zaměstnanců na jiného zaměstnavatele, zavádí nová přísná pravidla pro vysílání zaměstnanců v rámci Evropského hospodářského prostoru a nový institut sdíleného pracovního místa, a obsahuje další dílčí změny odstraňující výkladové či aplikační problémy.

Nahrávka webináře Novela zákona o obchodních korporacích pro a.s. – základní přehled změn Co všechno se zásadně změní v praxi obchodních společností od 1. ledna 2021? |
Novela zákona o obchodních korporacích má s účinností od 1. 1. 2021 zásadní dopad na řízení akciových společností. Seznamte se přehledně s nejdůležitějšími změnami, které je nezbytné v praxi zohlednit.

Nahrávka webináře Souběh výkonu funkce statutárního orgánu a pracovního poměru a novinky od 1. 1. 2021 Smlouva o výkonu funkce dle novely ZOK |
Souběh funkcí je stále aktuálním tématem, kdy se k němu v posledních letech několikrát zásadním způsobem vyjadřoval Ústavní soud a Nejvyšší soud ČR. V řadě případů je souběh funkcí nelegální a nese s sebou značná rizika. Získejte nástroj pro minimalizaci těchto rizik a seznamte se s novinkami od 1. 1. 2021.

Od 1. 1. 2021 mohou zaměstnavatelé poskytovat svým zaměstnancům daňově zvýhodněné stravování vedle jídelen a stravenek také v penězích. Tuto změnu přináší stravenkový paušál schválený v rámci daňového balíčku. Záznam webináře rozebere výhody i nevýhody jednotlivých možností stravování zaměstnanců v roce 2021 a seznámí Vás detailně s podmínkami stravenkového paušálu.

Nahrávka webináře: Datové schránky Přehled základních pravidel a postupů pro práci s datovými schránkami a ukládání dokumentů při zachování jejich autentičnosti a nepopiratelnosti |
Řada organizací a firem nevyužívá datové schránky správně a přidělává si řadu problémů. Nahrávka webináře na tyto problémy upozorní, navrhne možné řešení a shrne to, co je podstatné.

Záznam webináře Odměňování a benefity od 1. 1. 2021 Novinky v poskytování mezd a benefitů a opakující se chyby stávající praxe |
Co je a není mzdou? Jakou mzdu musí zaměstnavatel poskytovat svým zaměstnancům a jak ji správně upravit? Je možné zaměstnance finančně postihovat např. za neuspokojivé pracovní výsledky? Jak správně nastavit systém benefitů? Jaké novinky se chystají na rok 2021?

Nahrávka webináře: Vysílání zaměstnanců podle nové právní úpravy Co vše musí nově zaměstnavatel splnit, pokud vysílá své zaměstnance do zahraničí nebo do České republiky? |
Od 30. 7. 2020 platí nová přísnější pravidla pro vysílání zaměstnanců v rámci Evropského hospodářského prostoru („EHP“). Tyto změny přinesla novela Směrnice EP a Rady č. 96/71/ES o vysílání pracovníků v rámci poskytování služeb, kterou jsou všechny členské státy povinny transponovat do svých právních předpisů právě do 30. 7. 2020. Česká republika tento závazek splnila v novele zákoníku práce (zákon č. 285/2020 Sb.). Úprava v českém zákoníku práce se však uplatní pouze na vysílání ze zahraničí do České republiky. Pokud vysílá své zaměstnance v rámci EHP český zaměstnavatel, musí aplikovat právní předpisy státu vyslání a poskytovat zaměstnanci některé, případně i větší část pracovních podmínek podle cizího práva.

Nahrávka webináře: Rozdělování zisku a jiných vlastních zdrojů nově aneb konec časového omezení účetních závěrek |
Do kdy je zapotřebí schválit účetní závěrku a rozhodnout o rozdělení podílu na zisku nebo jiných vlastních zdrojů? Jaká jsou omezení a překážky pro poskytování dividend a záloh na ně společníkům a akcionářům obchodních společností?

Nahrávka webináře: Zpřísnění odpovědnosti členů statutárních orgánů obchodních korporací od 1. 1. 2021 Povinnosti členů volených orgánů kapitálových společností nejen ve světle novely ZOK |
Jaké jsou povinnosti členů statutárních a jiných volených orgánů ve společnosti s ručením omezeným a akciové společnosti? Jaké změny v této oblasti přinese novela zákona o obchodních korporacích? Na tyto otázky se v dvouhodinové nahrávce zaměří AK Havel a partners.

Nahrávka webináře: Novela vyhlášky fondu kulturních a sociálních potřeb Jak v praxi hospodařit s FKSP, co se změnilo a v čem se často chybuje |
Záznam webináře shrne na praktických příkladech vše podstatné, co musíte vědět o pravidlech tvorby a čerpání fondu kulturních a sociálních potřeb. Seznámíte se s vyhláškou č. 114/2002 Sb., o fondu kulturních a sociálních potřeb, která byla k 1. 1. 2020 aktualizována, a dozvíte se, jak ji správně aplikovat v praxi. Budete upozorněni na ty části vyhlášky, v nichž se nejčastěji chybuje.

Nahrávka webináře Elektronizace pracovněprávní agendy Jaké dokumenty lze evidovat pouze v elektronické podobě, co musí nezbytně obsahovat, a jaká jsou technologická řešení |
V návaznosti nejen na situaci vyvolanou COVID-19 řeší mnoho zaměstnavatelů možnost úplné elektronizace pracovněprávního jednání a pracovněprávní dokumentace. Nahrávka webináře Vás zorientuje v možnostech elektronizace v souladu s aktuálními legislativními požadavky, ale také upozorní na rizika elektronické podoby dokumentů a nabídne konkrétní možná řešení elektronizace HR v praxi.

Nahrávka webináře pro školy: FKSP po novele Jak správně hospodařit s fondem kulturních a sociálních potřeb a jaká konkrétní specifika nám novelizace ve školství v roce 2020 přináší |
V oblasti fondu se zaměříme jak na již obecně platné zásady, tak i na nové požadavky na tvorbu a čerpání FKSP ve školách. Neopomeneme ani aktuální otázky spojené se současnou situací, kdy vládní opatření ztížila možnost čerpání fondu. Záznam webináře shrne vše podstatné, co musíte vědět o pravidlech tvorby a čerpání fondu včetně praktických příkladů.

Záznam webináře Pohledávky a dluhy – daňové řešení Promlčení pohledávek – Zákonné opravné položky – Odpis pohledávek – Postoupení pohledávek – Pohledávky ze smluvních sankcí – Dodanění polhůtních dluhů |
V současné hospodářské situaci lze očekávat nárůst počtu neuhrazených pohledávek, které jsou na druhé straně představovány evidovanými neuhrazenými dluhy. Víte, jak správně pracovat s neuhrazenými pohledávkami, abyste si legálně mohli co nejvíc snížit základ daně? Jaké případné daňové povinnosti jsou spojené s neuhrazenými dluhy? Seznamte se s principy tvorby zákonných opravných položek, podmínkami daňově účinného odpisu pohledávek nebo výhodného postoupení pohledávky jiné osobě.

Nahrávka webináře: Finanční řízení po reformě pro MŠ a ZŠ Nová pravidla rozpočtování v praxi mateřských a základních škol – Postup financování pedagogické práce – Výpočet PH max – Výkazy P1c-01 a P1d-01 – Postup financování nepedagogické práce – Tvorba rezerv |
Nový systém financování škol od roku 2020 zcela změnil organizaci vzdělávacího procesu a tvorbu rozpočtů škol. Záznam webináře shrne vše podstatné, co musíte vědět o nových pravidlech rozpočtování v mateřských a základních školách, ale i o možnostech, jak reálně využít nové metodiky pro získání dostatečného množství finančních prostředků pro zkvalitnění výuky.

Záznam webináře Odčitatelné položky od základu daně s důrazem na nový způsob uplatňování daňové ztráty Daňová ztráta – Podpora výzkumu a vývoje – Odpočet na podporu odborného vzdělávání |
Loňský rok byl pro spoustu ekonomických subjektů krizový a značná část z nich vykáže za loňský rok daňovou ztrátu. Víte, že od letošního roku můžete daňovou ztrátu uplatňovat i zpětně? To s sebou přináší efekt vrácení daně od státu, kterou jsme v minulosti uhradili. Vykázání daňové ztráty taktéž dramaticky prodlužuje lhůty, kdy k nám může přijít správce daně na kontrolu. Víte, že novela zákona umožňuje tuto lhůtu významně zkrátit? Provádíte ve společnosti výzkum a vývoj? A uplatňujete z tohoto titulu odčitatelnou položku? A skutečně znáte všechny podmínky, které musí být splněny pro její uplatnění, které v poslední době s nebývalou důkladností kontrolují správci daně? Docházejí na Vaše pracoviště žáci nebo studenti na odbornou praxi? I v takovém případě si můžete uplatnit lukrativní odčitatelnou položku. Je ale nutné splnit několik podmínek pro její uplatnění. Seznamte se s principy a podmínkami pro uplatnění výše zmíněných odčitatelných položek.

Záznam webináře Řízení školy v době pandemie Právní aspekty on-line výuky, distančního přijímání žáků a studentů a zajištění bezpečnosti ve školách v praxi |
Zavření/otevření škol, přechod na on-line výuku, změny v docházce žáků a studentů, to vše musí vedení škol řešit „za pochodu“ a velmi rychle reagovat na nová nařízení. Lektorka odpoví na nejčastější otázky týkající se on-line výuky, přijímání žáka v roce 2021/2022, bezpečnosti žáků/studentů, ale i novinek vynucených okolnostmi v pracovněprávní oblasti pedagogických i nepedagogických pracovníků.

Záznam webináře Nejčastěji řešené otázky ve školství IT nástroje při výuce – Webové stránky – Bezpečnost žáků ve škole – Neplacení stravného a školného – Předávání osobních údajů |
Záznam webináře se zaměří na nejčastější otázky, které v praxi řeší vedení škol a školské odbory zřizovatele, a to jak otázky vyvolané mimořádnou situací, tak i ty, které přináší běžný provoz. Ověřte si, zda postupujete správně, a jaké kroky jsou naopak z hlediska právních předpisů vyloučené.

Nahrávka webináře: Finanční řízení po reformě pro SŠ Nová pravidla rozpočtování v praxi středních škol – Postup financování pedagogické práce – Výpočet PH max – Výkazy P1c-01 a P1d-01 – Postup financování nepedagogické práce – Tvorba rezerv |
Nový systém financování škol od roku 2020 zcela změnil organizaci vzdělávacího procesu a tvorbu rozpočtů škol. Záznam webináře shrne vše podstatné, co musíte vědět o nových pravidlech rozpočtování na středních školách, ale i možnostech, jak reálně využít nové metodiky pro získání dostatečného množství finančních prostředků pro zkvalitnění výuky.

Nahrávka webináře Digitalizace účetnictví Novinky pro účetní a daňaře z oblasti informačních technologií |
Nahrávka poskytne přehled novinek v daních a účetnictví z oblasti IT. Dozvíte se, jak nahradit nebo zaměnit papírovou formu dokladů za digitální, aby byla spolehlivě a po zákonem stanovenou dobu zajištěna použitelnost a věrohodnost, a co je potřeba dodržet pro platnost právního jednání. Zorientujete se v nových legislativních požadavcích i v konkrétních postupech pro jejich naplnění.

Nahrávka webináře: Překážky v práci u zaměstnanců a zaměstnavatelů Kdy musí zaměstnavatel omluvit nepřítomnost zaměstnance a jak postupovat, pokud nemá pro své zaměstnance práci. Jakou podporu lze aktuálně čerpat a jaké jsou zkušenosti z prvních kontrol? |
Nemůže-li zaměstnavatel z různých důvodů přidělit zaměstnanci práci, musí často uplatnit překážku, která má však jasně daná pravidla. Stejně tak jsou stanoveny podmínky překážek v práci na straně zaměstnance a z nich vyplývající nároky. Zákoník práce upravuje různé druhy překážek v práci, které se od sebe liší důvodem vzniku i výší náhrady mzdy. Zorientujte se v jednotlivých překážkách v práci a v podmínkách jejich uplatnění.

Záznam webináře Vztah zřizovatele a ředitele školy Kde jsou hranice kompetencí zřizovatele a ředitele, co říká legislativa a jaká je praxe |
Vztah zřizovatele a ředitelů jím zřizovaných škol je složitý a právně komplikovaný. V důsledku nejasností často dochází k překračování kompetencí zřizovatele nebo naopak nerespektování jeho autority ze strany ředitelů škol. Cílem webináře je vyjasnit tento vztah a na konkrétních příkladech ukázat optimální spolupráci.

Záznam webináře: Jak se vypořádat s problematickým a neschopným zaměstnancem Prevence před přijetím a ve zkušební době – Nástroje řízení zaměstnance v průběhu pracovního poměru – Ukončení spolupráce |
Pracovněprávní vztahy s sebou přinášejí i řešení obtížného či problémového chování zaměstnanců. Jako zaměstnavatelé máte k dispozici různá opatření, která mají podporu v zákoníku práce. Preventivní kroky podnikejte již před přijetím zaměstnance, další nástroje použijte při řízení zaměstnance během zkušební doby i po jejím skončení, a při ukončení spolupráce využijte všechny dostupné možnosti disciplinární povahy. Rozpoznejte včas, že zaměstnanec může být problémový, získejte nástroje vedoucí k minimalizaci problémů v průběhu pracovního poměru a v případě ukončení jednejte tak, abyste se vyhnuli chybám při propouštění a následným žalobám.

Nahrávka webináře Diskriminace, šikana a nerovné zacházení na pracovišti Prevence – Šetření stížností – Řešení situací na pracovišti – Soudní spory |
Témata diskriminace a šikany na pracovišti se v současnosti stávají aktuálními a množí se také vedené soudní spory v této oblasti. Každý zaměstnavatel by tak měl vědět, jak v těchto případech postupovat a případné problémy včas řešit, než budou dále eskalovat.

Nahrávka webináře Organizační změny a hromadné propouštění Jaké výpovědní důvody zvolit a jak je formulovat – Kdy se jedná o hromadné propouštění a jak postupovat – Nezbytné formální náležitosti |
V souvislosti s ekonomickými dopady aktuální situace je mnoho zaměstnavatelů nuceno provádět úsporná opatření zahrnující také propouštění zaměstnanců, někteří zaměstnavatelé jsou dokonce nuceni zcela ukončit svou činnost. V případě rozvázání pracovních poměrů s větším počtem zaměstnanců se pak může zaměstnavatel dostat také do režimu hromadného propouštění.

Záznam webináře Specifika zaměstnávání těhotných žen a žen-matek Zákonné povinnosti, pravidla, zvláštní pracovní podmínky zaměstnankyň, rovné zacházení a pozitivní diskriminace, zakázané práce a pracoviště |
Zaměstnáváte-li ženy, zejména pak těhotné ženy a ženy-matky, pak musíte zohlednit jejich zvláštní pracovní podmínky a zvláštní zacházení v pracovněprávních vztazích. Ujistěte se, že postupujete správně již před vznikem pracovního poměru, že víte jak řešit práce přesčas, zařazení do směn a úpravu pracovní doby. Ověřte si, kdy můžete zaměstnankyně vyslat na pracovní cestu, co je považováno za důležité osobní překážky v práci zaměstnankyň a jak se vás dotkne čerpání mateřské a rodičovské dovolené a následný návrat zaměstnankyně do zaměstnání, např. jaké jsou možnosti rozvázání pracovního poměru zaměstnankyň a ochranná

Záznam webináře Švarcsystém: jak rozpoznat hranice mezi nelegální a legální prací Jak správně nastavit spolupráci firmy a OSVČ a obstát při kontrole |
Spolupráce se živnostníky (OSVČ) má striktní pravidla, která musí každá obchodní společnost dodržovat. Zaměstnavatelé jsou povinni řídit se poměrně rozsáhlou legislativou. Zákon o zaměstnanosti výkon závislé práce mimo pracovněprávní vztah (tzv. švarcsystém) zakazuje a stanoví vysoké sankce (v rozmezí 250 tis. Kč až 10 mil. Kč). Navíc státní orgány (inspektoráty práce, finanční úřady, správa sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny) mohou požadovat doplacení daní a odvodů. Seznamte se s aktuálními povinnostmi zaměstnavatelů při spolupráci s OSVČ a omezte rizika nařčení ze švarcsystému díky správně sepsaným smlouvám a nastaveným postupům.

Záznam webináře Kamerové systémy a monitoring zaměstnanců podle GDPR Způsoby monitorování zaměstnanců, limity jejich používání a povinnosti zaměstnavatelů |
Mezi základní práva a povinnosti zaměstnavatele patří kontrola zaměstnanců při výkonu práce. Na druhou stranu může způsob a rozsah takové kontroly nepřiměřeně zasahovat do soukromí zaměstnanců, které je chráněno i na pracovišti. V jakých případech umožňuje zákoník práce zaměstnance monitorovat? Jak tyto případy upravuje GDPR? Jak na tuto otázku pohlíží české a mezinárodní soudy?

Je-li zaměstnavatel na kontrolu OIP dobře připraven a zná svá práva a povinnosti, usnadní si nejen průběh kontroly, ale hlavně výsledek kontroly vyzní ve prospěch zaměstnavatele. Záznam webináře Vám nabídne veškeré podstatné informace, postupy a praktická doporučení, které zaručí bezproblémový výsledek kontroly, a to i v kontextu kontrol programu Antivirus.

Záznam webináře Zrušení superhrubé mzdy a změna výpočtu daně z příjmů od 1. 1. 2021 Praktické příklady a postup výpočtu zálohy na daň v roce 2021 |
Daňový balíček byl vyhlášen ve Sbírce zákonů 31. 12. 2020, zrušení superhrubé mzdy a zvýšení slevy na poplatníka se proto použije již pro zúčtování mezd za leden 2021. Projděte si celý postup výpočtu a ověřte si praktický dopad všech novinek na výpočet zálohy na daň z příjmu v roce 2021.

Zvýhodněný balíček k odpadovému hospodářství v obci Nový zákon o odpadech a změnový zákon – Metodická sdělení MŽP a MV – Nový zákon o výrobcích s ukončenou životností a novela zákona o obalech |
Získejte balíček nahrávek webinářů k odpadovému hospodářství v obci od 1. 1. 2021 za zvýhodněnou cenu.
