Delego logo Váš partner na cestě k informacím

18:37 | 15. května 2021

konec menu

KALENDÁŘ

KVĚTEN 2021
PÚSČPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

ČERVEN 2021
PÚSČPSN
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

DETAIL WEBINÁŘE

Záznam webináře Řízení školy v době pandemie

Právní aspekty on-line výuky, distančního přijímání žáků a studentů a zajištění bezpečnosti ve školách v praxi

Zavření/otevření škol, přechod na on-line výuku, změny v docházce žáků a studentů, to vše musí vedení škol řešit „za pochodu“ a velmi rychle reagovat na nová nařízení. Lektorka odpoví na nejčastější otázky týkající se on-line výuky, přijímání žáka v roce 2021/2022, bezpečnosti žáků/studentů, ale i novinek vynucených okolnostmi v pracovněprávní oblasti pedagogických i nepedagogických pracovníků.

Přednáší JUDr. Eva Janečková

Místo konání režim offline
Aktuální otázky z praxe a rozdělení kompetencí a povinností řeší též nahrávka webináře Vztah zřizovatele a ředitele školy.
Cena   1190 Kč

Při požadavku více přístupů bude poskytnuta sleva 10 % z celkové ceny objednávky. Uvedená cena je bez DPH. Časová dotace: 1 hodina.

Popis webináře


Zaměření webináře

S přenesením výuky a vlastně většiny komunikace do online prostředí souvisí nutnost zabezpečit ochranu osobních údajů a věnovat se i kybernetické bezpečnosti. Distanční výuka, případně kombinovaná výuka, kdy je část žáků/studentů doma a část ve škole, klade velké nároky na správné založení e-mailových účtů, na bezpečnost přenosu, vznikají otázky přípustnosti požadavku na zapnuté kamery atd.
Další otazníky vznikají i při činnostech, které jsme zvyklí realizovat osobně, např. zápis do škol.
Koronavirus také klade zvýšené nároky na zajištění bezpečnosti ve školách a nutí ředitele nastavovat pravidla nejen pro žáky/studenty, ale i zaměstnance. Ředitel školy se pak ptá, kde je hranice jeho kompetencí a co smí ještě po žácích/studentech, jejich zákonných zástupcích a zaměstnancích ještě vyžadovat.

Komu je webinář určen

Záznam webináře je určen všem vedoucím pracovníkům v oblasti školství a zaměstnancům školského odboru zřizovatelů.

Program

On-line výuka: Zřízení e-mailového účtu žákům/studentům. On-line přenos výuky. Záznam výuky. Požadavek na zapnutou kameru žáka/studenta. Postavení pedagogického pracovníka při on-line vzdělávání. Pravidla školy. Vlastní nástroje. Cloud zřizovatele. Komerční cloudy. Archivace dat
Přijímání žáka: Žádost o přijetí distančně. Kopírování dokumentů. Skartace dokumentů. Informace o zdravotním stavu dítěte na žádosti o přijetí do MŠ
Bezpečnost žáků/studentů: Měření teploty. Možnost předložení negativního testu?
Pracovně právní oblast: Možnost předložení negativního testu? Měření teploty zaměstnance. Přístup zaměstnavatele do e-mailu zaměstnance
Co je třeba zajistit před začátkem webináře?
Ověření technických parametrů připojení k webináři
Obchodní podmínky

Způsoby registrace