Delego logo Váš partner na cestě k informacím

20:57 | 4. prosince 2021

konec menu

KALENDÁŘ

PROSINEC 2021
PÚSČPSN
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

LEDEN 2022
PÚSČPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

DETAIL WEBINÁŘE

Nahrávka webináře: Home office – práce na dálku z pohledu zaměstnavatele

Jaká pravidla stanovit a jaká přijmout opatření, řešíte-li home office pro své zaměstnance právě teď

Nahrávka poskytne základní přehled, co nesmíte opomenout, pokud právě posíláte zaměstnance na tzv. home office. Dozvíte se, jak celý systém nastavit i s ohledem na aktuální situaci (rozvržení pracovní doby, náklady na výkon práce, sepsání povinné personální dokumentace vč. poučení o BOZP a pracovních úrazech).

Přednáší Mgr. Klára Valentová

Místo konání režim offline

Cena   1390 Kč

Při požadavku více přístupů (účasti více zaměstnanců z jedné organizace) bude poskytnuta sleva ve výši 10 % z celkové ceny objednávky. Uvedená cena je bez DPH

Popis webináře


Zaměření webináře

Posíláte-li nyní své zaměstnance na home office, ať již z důvodu karantény, bezpečnostních opatření či jej zvažujete jako benefit, pak vám záznam webináře poskytne komplexní informace pro jeho zavedení. Dozvíte se, jaká pravidla pro home office nastavit a jaká opatření přijmout. Zorientujete se, jak je to s rozvrhem pracovní doby, s povinnými příplatky, evidencí pracovní doby, stravenkami, GDPR, bezpečností práce, úhradou nákladů, hodnocením výstupů práce aj. V souladu s pracovněprávní legislativou nastavíte celý systém a smluvní vztahy, aby práce na dálku byla v souladu se zásadami pracovního práva a vy mohli vyhodnotit, pro koho bude home office vhodný, jaké z něj budete mít výhody vy i vaši zaměstnanci a minimalizujete rizika, která jsou s tímto institutem spojena.

Komu je webinář určen

Záznam webináře je určen HR manažerům a personalistům, majitelům a jednatelům a manažerům odpovědným za řízení zaměstnanců na dálku.

Program

Legislativní rámec i s ohledem na aktuální situaci (karanténa, překážky v práci, bezpečnostní opatření ad.)
Výhody a nevýhody: pro koho je home office vhodný, Upozornění na možná úskalí
Nastavení systému home office – jak postupovat a na co nezapomenout
Pracovní doba zaměstnance (limity a dostupnost zaměstnance, max. délka směny, evidence pracovní doby, přestávky v práci, kontrola zaměstnavatele)
BOZP a pracovní úrazy
Nároky na domácí pracoviště
Náklady na výkon práce z domova
Dokumentace a personální agenda
Co je třeba zajistit před začátkem webináře?
Ověření technických parametrů připojení k webináři
Obchodní podmínky

Způsoby registrace