DETAIL WEBINÁŘE
Nahrávka webináře: Home office – práce na dálku z pohledu zaměstnavatele
Jaká pravidla stanovit a jaká přijmout opatření, řešíte-li home office pro své zaměstnance právě teď
Nahrávka poskytne základní přehled, co nesmíte opomenout, pokud právě posíláte zaměstnance na tzv. home office. Dozvíte se, jak celý systém nastavit i s ohledem na aktuální situaci (rozvržení pracovní doby, náklady na výkon práce, sepsání povinné personální dokumentace vč. poučení o BOZP a pracovních úrazech).
Přednáší |
Mgr. Klára Valentová |
![]() |
Místo konání | režim offline |
![]() |
Cena 1290 Kč Při požadavku více přístupů (účasti více zaměstnanců z jedné organizace) bude poskytnuta sleva ve výši 10 % z celkové ceny objednávky. Uvedená cena je bez DPH |
![]() |
Popis webináře
Zaměření webináře
Komu je webinář určen
Program
Legislativní rámec i s ohledem na aktuální situaci (karanténa, překážky v práci, bezpečnostní opatření ad.) | |
Výhody a nevýhody: pro koho je home office vhodný, Upozornění na možná úskalí | |
Nastavení systému home office – jak postupovat a na co nezapomenout | |
Pracovní doba zaměstnance (limity a dostupnost zaměstnance, max. délka směny, evidence pracovní doby, přestávky v práci, kontrola zaměstnavatele) | |
BOZP a pracovní úrazy | |
Nároky na domácí pracoviště | |
Náklady na výkon práce z domova | |
Dokumentace a personální agenda |
Co je třeba zajistit před začátkem webináře? | ![]() |
Ověření technických parametrů připojení k webináři | ![]() |
Obchodní podmínky | ![]() |
Způsoby registrace

