Delego logo Váš partner na cestě k informacím

20:22 | 15. května 2021

konec menu

KALENDÁŘ

KVĚTEN 2021
PÚSČPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

ČERVEN 2021
PÚSČPSN
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

DETAIL WEBINÁŘE

Nahrávka webináře Elektronizace pracovněprávní agendy

Jaké dokumenty lze evidovat pouze v elektronické podobě, co musí nezbytně obsahovat, a jaká jsou technologická řešení

V návaznosti nejen na situaci vyvolanou COVID-19 řeší mnoho zaměstnavatelů možnost úplné elektronizace pracovněprávního jednání a pracovněprávní dokumentace. Nahrávka webináře Vás zorientuje v možnostech elektronizace v souladu s aktuálními legislativními požadavky, ale také upozorní na rizika elektronické podoby dokumentů a nabídne konkrétní možná řešení elektronizace HR v praxi.

Přednáší Mgr. Daniel Vejsada

Místo konání režim offline
Téma doplňuje též nahrávka webináře Digitalizace účetnictví.
Cena   1290 Kč

Při požadavku více přístupů (účasti více zaměstnanců z jedné organizace) bude poskytnuta sleva ve výši 10 % z celkové ceny objednávky. Uvedená cena je bez DPH

Popis webináře


Zaměření webináře

Nahrávka webináře Vám nabídne řešení, jak odbourat při vedení pracovněprávní agendy (tedy uzavírání pracovních smluv a veškeré související dokumentace) potřebu papírových dokumentů a tedy i polic plných šanonů s personálními spisy.
Seznámíte se jak s právní úpravou vztahující se k elektronickým dokumentům a elektronickému podepisování (zejména se zohledněním specifik pracovněprávních předpisů a personální praxe), tak s postupem praktické implementace takové elektronizace a s možným technologickým řešením.

Komu je webinář určen

Nahrávka webináře je určena personalistům, interním právníkům, manažerům a dalším osobám, které se zabývají pracovním právem a personalistikou.

Program

Úvod do právní úpravy elektronického jednání: Právní úprava elektronických dokumentů, zejména z pohledu jejich rovnocennosti s dokumenty v papírové podobě. Podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů.
Pracovněprávní dokumenty a jejich elektronizace: Jednotlivé kategorie pracovněprávních dokumentů a možnost jejich elektronizace z praktického pohledu při personální praxi. Jaké dokumenty již lze dnes v elektronické podobě mít a kde zatím raději vyčkat. Řádné doručování dokumentů zaměstnancům či naopak zaměstnavateli.
Elektronizace v praxi: Konkrétní řešení práce s dokumenty a jejich podepisování v pracovněprávní praxi na případové studii.
Co je třeba zajistit před začátkem webináře?
Ověření technických parametrů připojení k webináři
Obchodní podmínky

Způsoby registrace