Delego logo Váš partner na cestě k informacím

0:16 | 10. prosince 2019

konec menu

KALENDÁŘ

PROSINEC 2019
PÚSČPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

LEDEN 2020
PÚSČPSN
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

DETAIL WEBINÁŘE

Záznam webináře Elektronická evidence tržeb nově a pro všechny subjekty: praktický postup pro splnění povinnosti

Konkrétní postupy, jak se připravit, jak evidovat tržby v běžném (on-line) režimu, ve zjednodušeném (off-line) režimu a při výpadku a další náležitosti

Elektronická evidence tržeb se bude od 1. května 2020 nově vztahovat na všechny subjekty (naběhne tzv. 3. a 4. fáze). Získejte přehledně, rychle a včas praktické informace nezbytné pro bezproblémové plnění této zákonné povinnosti a minimalizujte riziko sankcí ze strany finančního úřadu. Zjistěte, co bude v této evidenci od května 2020 nového.

Přednáší Ing. Roman Landgráf

Místo konání režim offline

Cena   920 Kč

Při požadavku více přístupů (účasti více zaměstnanců z jedné organizace) bude poskytnuta sleva ve výši 10 % z celkové ceny objednávky. Uvedená cena je bez DPH.

Popis webináře


Zaměření webináře

Záznam webináře Vás provede praktickým plněním všech náležitostí, které musíte plnit s ohledem na spuštění finální fáze elektronické evidence tržeb. Ujasníte si, jaké tržby jste povinni evidovat, které lze evidovat ve zjednodušeném režimu, jaké jsou nově možnosti vedení pouze tzv. papírové evidence (pro drobné podnikatele), které tržby jsou z evidence vyloučené, a co vše musíte zajistit před přijetím první evidované tržby. Obdržíte návod, jak postupovat při vlastní elektronické evidenci tržeb, abyste splnili všechny zákonné požadavky. Seznámíte se i se souvisejícími změnami v zákoně o evidenci tržeb a sazeb DPH. Stručně budete informováni též o sankcích a opatřeních k vynucení nápravy.

Komu je webinář určen

Záznam webináře Elektronická evidence tržeb je určen všem podnikatelským subjektům, které při svém podnikání přijímají platby v hotovosti (nebo pomocí elektronických peněženek, čipových karet, kupónů, voucherů a jiných obdobných instrumentů). Je určen nejen všem pracovníkům, kteří se zabývají praktickým výkonem činnosti při účetnictví a přijímání tržeb v hotovosti, ale i všem vedoucím pracovníkům a jednatelům, kteří mají na starost ekonomické a správní činnosti a kteří musí své podnikatelské subjekty k naplnění tohoto zákona organizačně a technicky připravit.

Program

Subjekty evidence tržeb, Evidovaná tržba, Rozhodný příjem
Změny v evidenci tržeb: (ne)uvádění DIČ, evidence plateb pomocí elektronických peněženek, možnost tzv. papírové evidence
Technické vybavení, Autentizační údaje, Certifikát pro evidenci služeb
Evidence v běžném (on-line) režimu – postup
Evidence při výpadku spojení – postup
Evidence ve zjednodušeném (off-line) režimu – postup
Evidence ve zvláštním režimu (tzv. papírová evidence) – postup
Údaje zasílané Finanční správě
Údaje uváděné na účtence
Storno a opravy
Informační povinnost, Kontrolní činnost, Sankce, Uzavření provozovny, pozastavení výkonu činnosti
Co je třeba zajistit před začátkem webináře?
Ověření technických parametrů připojení k webináři
Obchodní podmínky

Způsoby registrace