Delego logo Váš partner na cestě k informacím

16:33 | 6. června 2020

konec menu

KALENDÁŘ

ČERVEN 2020
PÚSČPSN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

ČERVENEC 2020
PÚSČPSN
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

AKTUÁLNÍ SEMINÁŘE

Nařízení o zdravotnických prostředcích (MDR) startuje 26. 5. 2021. Jste připraveni?

Nejkritičtější změny regulačních požadavků a nové právní povinnosti pro výrobce, dodavatele a distributory zdravotnických prostředků. Dopad do praxe zdravotnických zařízení.

25. 08. 2020

Od 26. května 2021 vstoupí v účinnost tolik diskutované nařízení o zdravotnických prostředcích (EU 2017/745 MDR). Původně stanovený termín 25. 5. 2020 byl Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU 2020/561) ze dne 23. 4. 2020 o rok odložen, a to v návaznosti na současnou krizi, vyvolanou pandemií koronaviru. Výrobci a distributoři tak získali čas na doladění procesů a vychytání problémů s implementací nařízení do praxe. Ověřte si, zda jste v dosavadním průběhu příprav něco nepřehlédli, a získejte doporučení pro další postup.

Kontrola výkonu spisové služby – jak na ni

Návod na revizi postupů – Rizikové oblasti, na které se kontrola zaměřuje – Odstranění častých chyb

03. 09. 2020

Kontroly vedení spisové služby ze strany dozorového orgánu jsou stále častější. Seznamte se s průběhem kontroly spisové služby, povinnostmi ze strany kontrolních orgánů i kontrolovaného. Získejte návod, jak se na kontrolu připravit a jaká opatření přijmout k odstranění případných nedostatků.

Komplexní seminář INCOTERMS 2020: jak používat v praxi nová pravidla

Certifikovaný komplexní seminář zaměřený na pravidla pro výklad obchodních podmínek, vztah k platebním podmínkám a vztah k přepravní a pojistné smlouvě připravený ve spolupráci s ICC ČR

08. 09. 2020

Od 1. 1. 2020 vstoupila v účinnost revize pravidel INCOTERMS®2020. Pokud jste je ve své praxi začali nebo začnete využívat, pak Vám tento seminář pomůže prohloubit znalost nových pravidel pro výklad obchodních podmínek, jejich porozumění i schopnost volby vhodné podmínky. Zorientujete se ve vztahu Incoterms 2020 k platebním podmínkám, k přepravní a pojistné smlouvě. Upozorňujeme naše zákazníky, že počet míst je omezen.

Úmluva CMR při přepravě zboží: odpovědnost odesilatelů, zasilatelů, dopravců, příjemců a pojistitelů

Pravidla přepravní smlouvy dle Úmluvy CMR – Jaké správné přepravní doklady používat – Jak v praxi řešit reklamace – Pojištění odpovědnosti dopravce a pojištění přepravované zásilky

15. 09. 2020

Nevhodně uzavřená smlouva o přepravě může přinést značné finanční ztráty. Ujistěte se, jakou odpovědnost nese dopravce za přepravovanou zásilku a jaká je jeho případná náhradová povinnost. Ověřte si, že přepravní doklad obsahuje všechny nezbytné náležitosti. Nastavte výhodná smluvní pravidla se svými partnery. Seznamte se se změnami právní úpravy ve vnitrostátní dopravě a zejména s jejich praktickým dopadem.

Informační systém datových schránek jako součást spisové služby

Jak prokazovat autentičnost, integritu a nepopiratelnost dokumentu za dodržení všech povinností při vedení spisové služby

24. 09. 2020

Elektronizace veřejné správy, zejm. přechod na datové schránky, představuje pro organizace i obchodní společnosti četné problémy a ukazuje se, že v praxi se vyskytují nejasnosti při jejich používání. Jedním aspektem jsou technické souvislosti, druhým je hledisko právní. Jedná se zejm. o zajištění uchovatelnosti dokumentu v elektronické podobě do budoucna nezávisle na hardwaru a softwaru, který bude existovat. Problém právní může nastat z hlediska různých převodů, změn formátů atd., kdy může dojít ke ztrátě autenticity dokumentů. Seznamte se se základními pravidly a postupy, jak u těchto dokumentů evidovat a hlavně zachovat řadu prvků, které do budoucna jednoznačně prokážou autentičnost, integritu a nepopiratelnost dokumentu za dodržení všech povinností při vedení spisové služby.

ZOBRAZIT VŠE    1 2