Konferenčním centru v objektu restaurace Na Sádce
Jaké dokumenty lze evidovat pouze v elektronické podobě, co musí nezbytně obsahovat a kdy jen elektronická verze nestačí, nové trendy v HR
Lektor: Mgr. Daniel Vejsada
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Je zřejmé, že elektronizace HR agendy, pokud je pojata komplexně, ušetří čas, zajistí dokonalý přehled a kontrolu nad úplností všech úkonů a v neposlední řadě přinese značné finanční úspory. Je však z hlediska českého právního systému přechod k bezpapírové kanceláři vhodný? Jaká s sebou nese rizika a kdy elektronický dokument nestačí? Seznamte se s obecnou právní úpravou elektronických dokumentů a elektronických podpisů a zejm. se specifiky pracovněprávních předpisů, z nich vyplývajících rizik a omezení. Ujasněte si, co je nutné při zavádění elektronizace vzít do úvahy a čeho se vyvarovat.
Papírové dokumenty plní šanony a kartotéky personálních oddělení. Nutná administrativa zabírá čas, který by personalisté mohli věnovat užitečnějším činnostem, než je tisknutí, skenování, kopírování, zakládání a evidence celé agendy. Navíc elektronizací agendy se dá významně ušetřit na nákladech. Je však v dnešní době možné uzavírat pracovněprávní dokumenty pouze v elektronické podobě bez rizika?
Program:
Komu je určen:
Seminář je určen zejména personalistům, ale také vedoucím zaměstnancům, interním právníkům a dalším osobám, které se zabývají vedením lidských zdrojů.