Semináře online

Finanční řízení ve školství

Výkaz P1c-01 – Vykazování pedagogické intervence – PHmax jako maximální počet týdenní výuky ve škole – Jaké finance a v jaké výši získáme na pedagogické pracovníky – Způsob financování nepedagogické práce

Lektor: Ing. Petra Schwarzová

Cena s DPH:
3 255 Kč
Cena bez DPH:
2 690 Kč

SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.

Systém financování škol je i přes změnu Zákona o pedagogických pracovnících (tzv. 130% průměrné mzdy) stále postaven na důležitosti správného vypracování výkazů, a to zejména P1c-01. Ve výkaze navíc není vůbec jednoduché správně zaevidovat pedagogy, kteří konají pedagogickou intervenci. Také odměňování pedagogické intervence více jak 2 roky jede podle zcela jiných pravidel. Navíc bude docházet v novém školním roce ke snížení PHmax, proto je důležité umět si jej nejen správně vypočítat, ale i s danou hodnotou správně pracovat, a znát přesné dopady na rozpočet školy. Ke změnám také došlo v oblasti normativů nepedagogické práce, což má významný dopad jak na finance, tak vaši manažerskou činnost. Děláte vše správně? Získejte komplexní potřebné informace pro správné financování škol (mateřských, základních a středních) a školských zařízení (školních družin, školního klubu, školní jídelny), zřizovaných krajem, obcí nebo dobrovolným svazkem obcí. Naučte se na praktických příkladech pracovat s PHmax, správně vyplnit výkaz P1c -01, ale i vypočítat normativy na nepedagogy.

Program:
Právní předpisy související se změnou financování regionálního školství
Co přináší změna financování a jak je to provedeno

Postup financování pedagogické práce
Výkaz P1c - 01 jako podklad pro vykazování skutečných výkonů a ostatní výkazy ovlivňující financování, chyby ve výkazech a jak je řešit
Vykazování pedagogické intervence v souvislosti s odměňováním
PHmax jako maximální počet týdenní výuky ve škole
Základní pravidla pro výpočet PHmax
Praktické příklady pro jednotlivé druhy škol (MŠ, ZŠ, ŠŠ) a školských zařízení (ŠD)
Možnosti řešení kritických situací při překročení PHmax
Jaké finance a v jaké výši získáme na pedagogické pracovníky (skutečná výše, normativy)
Nárokové složky (tarify, zvláštní příplatek, specializační příplatek)
Nenárokové složky (osobní příplatek, odměny)
Způsob financování nepedagogické práce
Postup rozepisování a způsob výpočtu
Praktické příklady pro MŠ, ZŠ, SŠ, kombinovaná MŠ a ZŠ
K čemu by měla sloužit rezerva
Aktuality a dotazy

Komu je určen:
pro ředitele, zástupce ředitelů a ekonomické pracovníky škol.

  
Nahrávám...
Online

Online seminář probíhá v prostředí Adobe Connect. Na základě objednávky obdržíte přístupové údaje. Samotný online seminář můžete sledovat ve stanoveném čase buď prostřednictvím webového prohlížeče (prokliknete se na zaslaný odkaz) nebo v aplikaci Adobe Connect, která je volně ke stažení. Během online semináře můžete lektorovi pokládat své dotazy prostřednictvím chatu nebo využít mikrofon. Ke sledování online semináře nepotřebujete žádné speciální vybavení, stačí Vám kvalitní připojení k internetu a běžné reproduktory nebo sluchátka.

Prezentace je promítána během online semináře, nejpozději den před konáním semináře ji zasíláme ještě v pdf formátu, abyste si ji mohli stáhnout do svého počítače, popř. vytisknout.

Zákazníkovi automaticky nevzniká nárok na záznam semináře. Většinu online seminářů však nahráváme a v případě dobré technické kvality nahrávku automaticky zpřístupňujeme všem účastníkům po dobu 14 dnů.
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Bude zasláno e-mailem nejpozději den po konání semináře.

Prezentace je promítána během online semináře, nejpozději den před konáním semináře ji zasíláme ještě v pdf formátu, abyste si ji mohli stáhnout do svého počítače, popř. vytisknout.

Zákazníkovi automaticky nevzniká nárok na záznam semináře. Většinu online seminářů však nahráváme a v případě dobré technické kvality nahrávku automaticky zpřístupňujeme všem účastníkům po dobu 14 dnů.

Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Bude zasláno e-mailem nejpozději den po konání semináře.


Ing. Petra Schwarzová
Ing. Petra Schwarzová působí ve školství více než 25 let, z toho přes 15 let ve vedoucích funkcích (od roku 2013 jako ředitelka gymnázia). Zároveň se dlouhodobě zabývá lektorskou činností zaměřenou na financování škol, projektovou činnost v rámci programů EU a management ve školství. Lektorsky spolupracuje s Ústavem práva a právní vědy, o.p.s., kde garantuje modul Financování školy profesního vzdělávání  MBA. Je autorkou řady odborných článků zaměřených na financování a ekonomiku ve školství.


Aktualizujte předvolby souborů cookie