Rozdíly v činnosti školního poradenského zařízení a pracoviště - Výstupy z činnosti (zprávy a doporučení) - Komunikace se školou
Lektor: JUDr. Mgr. Eva Janečková
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
V kontextu školského zákona, zákona o pedagogických pracovnících a vyhlášek o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, ale i podle platné judikatury soudů, se seznámíte s kompetencemi jednotlivých subjektů. Ujasníte si, jaký je mezi nimi rozdíl, kdo tvoří tato pracoviště a jak probíhá komunikace mezi pracovištěm, zařízením a školou. Získáte informace, jaký je rozdíl mezi zprávou a doporučením a co zahrnují jednotlivé stupně podpůrných opatření a jak jsou navázána na doporučení obou subjektů. Zmíněny budou i informace o připravených novelách a jejich dopadu na poskytování poradenských služeb.
Program:
Základní právní předpisy
Školní poradenské pracoviště
Co je školní poradenské pracoviště
Cíle činnosti školního poradenského pracoviště
Nejčastěji řešená problematika
Výchovný poradce
Školní metodik prevence
Školní psycholog
Školní speciální pedagog
Školní poradenské pracoviště versus školské poradenské zařízení
Školské poradenské pracoviště – dokumentace
Školská poradenská zařízení
Pedagogicko-psychologická poradna
Pedagogicko-psychologická poradna
Časté dotazy
Informovaný souhlas s poskytnutím služby
Výsledná dokumentace
Komu je určen:
všem vedoucím a pracovníkům škol a školských zařízení (zejm. výchovným poradcům, školním metodikům prevence, školním psychologům, školním speciálním pedagogům), ale i zřizovatelům, pracovníkům OSPOD a pracovníkům pedagogicko-psychologických poraden.