Nová pravidla a povinnosti zaměstnavatele – Práva zaměstnanců při výkonu práce z domova – Náhrada nákladů – Povinná dokumentace – Pracovní doba – BOZP
Lektor: Mgr. Klára Valentová
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Stala se práce na dálku běžnou součástí výkonu práce Vašich zaměstnanců? Pak je nezbytné vědět, že novela zákoníku práce přinesla do personální praxe zaměstnavatelů řadu důležitých změn, mezi něž patří i přísnější a podrobnější pravidla pro home office, a to jak práce z domova, tak i dalších (méně častých) forem distančního výkonu práce. Seznamte se s novinkami a přenastavte postupy v personální praxi v souladu s novelou. Výklad je doprovázen praktickými příklady pro snazší aplikaci nové právní úpravy do každodenní praxe zaměstnavatelů.
Program:
Srovnání původní úpravy výkonu práce na dálku vs. novely
Výhody, nevýhody a rizika práce z domova
Pracovní doba při výkonu práce z domova
Zajištění BOZP a šetření pracovních úrazů
Požadavky na domácí pracoviště
Náhrada nákladů vzniklých při výkonu práce z domova
Dokumentace při zavedení práce z domova
Sankce za porušení nových pravidel
Komu je určen:
zástupcům všech odvětví soukromého sektoru i zaměstnavatelům ve veřejné sféře, zejména statutárním zástupcům, představitelům vrcholového řízení, vedoucím zaměstnancům, personalistům, interním právníkům a mzdovým účetním.