Delego logo Váš partner na cestě k informacím

11:25 | 19. července 2018

konec menu

KALENDÁŘ

ČERVENEC 2018
PÚSČPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

SRPEN 2018
PÚSČPSN
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

AKTUÁLNÍ WEBINÁŘE

Záznam webináře Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Podmínky výkonu závislé práce osob se zdravotním postižením a osob zdravotně znevýhodněných a změny v této oblasti

Zákon o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů, stanovuje povinnost zaměstnavatelům s více než 25 zaměstnanci zaměstnat nejméně 4 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu pracovníků. V případě nesplnění je zaměstnavatel povinen odebírat výrobky a služby ve stanovené výši od zaměstnavatelů, kteří zaměstnávají více než 50 % osob se zdravotním postižením, nebo odvést povinnou platbu do státního rozpočtu. Zaměstnavatelé s méně než 25 zaměstnanci tuto povinnost nemají, k zaměstnávání osob se zdravotním postižením jsou všichni zaměstnavatelé dále motivováni slevou na dani a dalšími pobídkami. Zaměstnávání osob se zdravotním postižením a osob znevýhodněných má však svá specifika, stanovená právní úpravou. Vyznačuje se také specifickou podporou státní politiky zaměstnanosti v této oblasti. Tato úprava navíc doznala v od 1. ledna 2018 několika změn. Zorientujte se v této problematice a využijte potenciálu, který platná právní úprava zaměstnavatelům nabízí.

Záznam webináře Dovolená a její čerpání

Druhy dovolené – Vznik práva na dovolenou, možnosti a podmínky jejího čerpání – Převod dovolené v souladu s právními přepisy a správné zjištění rozsahu dovolené

Začíná období, kdy zaměstnanci čerpají dovolenou a jejich zaměstnavatelé musí tento fakt zohlednit v rámci pracovněprávní agendy. Správné zjištění podmínek pro vznik práva na dovolenou, určení jejího rozsahu a čerpání dovolené v souladu se zákonem je základem bezproblémového vztahu zaměstnavatel - zaměstnanec a zejména zaměstnavatelům pomůže vyhnout se zbytečným omylům a případně i správním sankcím na úseku dovolené.

Záznam webináře GDPR: nové nařízení o ochraně osobních údajů – jak se připravit na nejdůležitější změny

Stručný návod pro správnou implementaci novinek v oblasti GDPR

GDPR, nové nařízení EU 2016/679 o ochraně osobních údajů, přinese zásadní změny a povinnosti, jimž se nevyhne žádná obchodní společnost ani organizace. Za nedodržení povinností nového evropského nařízení navíc hrozí vysoké pokuty. Problematika je závažná a příprava napříč odděleními (HR, obchod, marketing, právní odd., IT ad.) časově náročná. Získejte základní přehled změn a upozornění na nové povinnosti ze záznamu webináře.

Záznam webináře Kamerové systémy a monitoring zaměstnanců podle GDPR

Jaká pravidla budou platit od 25. 5. 2018?

Mezi základní práva a povinnosti zaměstnavatele patří kontrola zaměstnanců při výkonu práce. Na druhou stranu může způsob a rozsah takové kontroly nepřiměřeně zasahovat do soukromí zaměstnanců, které je chráněno i na pracovišti. V jakých případech umožňuje zákoník práce zaměstnance monitorovat? Jak tyto případy upravuje GDPR? Jak na tuto otázku pohlíží české a mezinárodní soudy?

Záznam webináře Agenturní zaměstnávání od A do Z: jak maximálně využít institut pro najímání agenturních pracovníků v souladu s platnou legislativou

Agenturní zaměstnávání nabízí řešení, jak získat spolehlivé zaměstnance pro krátkodobé i dlouhodobé využití při velké zakázce či sezónních pracích nejen ve výrobě, zemědělství, ale i v dalších oborech. Seznamte se s osvědčenými postupy při najímání agenturních zaměstnanců, získejte tipy, jak si vybrat správnou pracovní agenturu, resp. jak si ověřit její serióznost, doporučení, na co si dát pozor při uzavírání smluv, a zorientujte se v související legislativě, např. v tom, nakolik jste odpovědni za pracovní podmínky zaměstnanců. Na příkladech z praxe poznejte výhody i úskalí agenturního zaměstnávání.

Záznam webináře Home office z pohledu zaměstnavatele: jak ho zavést do praxe a jaká pravidla stanovit zaměstnancům při využívání práce z domova

Zvažujete-li zaměstnancům umožnit tzv. home office (práci na dálku) či již vaši zaměstnanci tento zaměstnanecký benefit mají, pak je nezbytné i přes nedokonalou oporu v zákoníku práce a dalších právních předpisech stanovit jasná pravidla, aby celý systém fungoval a byl prospěšný jak pro zaměstnavatele, tak i zaměstnance. Seznamte se s výhodami i nevýhodami home office a naučte se, jak zaměstnance kontrolovat a jak celý proces legislativně ošetřit.

Záznam webináře DPH při přeshraničních obchodech v roce 2018

Místo plnění při dodání zboží a služeb – Pořízení/dodání zboží z/do EU + dovoz zboží ze třetích zemí – Poskytnutí/pořízení služeb do/z jiných zemí – Vznik povinnosti přiznat daň při přeshraničních obchodech

Pokud realizujete obchodní operace se zahraničními obchodními partnery, ať už dodavateli či zákazníky, pak jste nutně konfrontováni se speciálními povinnostmi a postupy, které pro Vás vyplývají z hlediska DPH. Získejte potřebné teoretické a praktické informace nezbytné pro bezproblémové plnění povinností v oblasti DPH ze záznamu webináře.

Záznam webináře: Jak správně nastavit spolupráci firmy a OSVČ v roce 2018

Prevence před postihem za švarcsystém

Spolupráce se živnostníky (OSVČ) má striktní pravidla, která musí každá obchodní společnost dodržovat. Zaměstnavatelé jsou povinni řídit se poměrně rozsáhlou legislativou. Zákon o zaměstnanosti výkon závislé práce mimo pracovněprávní vztah (tzv. švarcsystém) zakazuje a stanoví vysoké sankce (v rozmezí 250 tis. Kč až 10 mil. Kč). Navíc státní orgány (inspektoráty práce, finanční úřady, správa sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny) mohou požadovat doplacení daní a odvodů. Seznamte se s aktuálními povinnostmi zaměstnavatelů při spolupráci s OSVČ a omezte rizika nařčení ze švarcsystému díky správně sepsaným smlouvám a nastaveným postupům.

Záznam webináře: Jak se vypořádat s problematickým a neschopným zaměstnancem

Prevence před přijetím a ve zkušební době – Nástroje řízení zaměstnance v průběhu pracovního poměru – Ukončení spolupráce

Pracovněprávní vztahy s sebou přinášejí i řešení obtížného či problémového chování zaměstnanců. Jako zaměstnavatelé máte k dispozici různá opatření, která mají podporu v zákoníku práce. Preventivní kroky podnikejte již před přijetím zaměstnance, další nástroje použijte při řízení zaměstnance během zkušební doby i po jejím skončení, a při ukončení spolupráce využijte všechny dostupné možnosti disciplinární povahy. Rozpoznejte včas, že zaměstnanec může být problémový, získejte nástroje vedoucí k minimalizaci problémů v průběhu pracovního poměru a v případě ukončení jednejte tak, abyste se vyhnuli chybám při propouštění a následným žalobám.

ZOBRAZIT VŠE    1 2