Delego logo Váš partner na cestě k informacím

12:52 | 25. července 2017

konec menu

KALENDÁŘ

ČERVENEC 2017
PÚSČPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

SRPEN 2017
PÚSČPSN
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

DETAIL WEBINÁŘE

Záznam webináře: Jak se vypořádat s problematickým a neschopným zaměstnancem

Prevence před přijetím a ve zkušební době – Nástroje řízení zaměstnance v průběhu pracovního poměru – Ukončení spolupráce

Pracovněprávní vztahy s sebou přinášejí i řešení obtížného či problémového chování zaměstnanců. Jako zaměstnavatelé máte k dispozici různá opatření, která mají podporu v zákoníku práce. Preventivní kroky podnikejte již před přijetím zaměstnance, další nástroje použijte při řízení zaměstnance během zkušební doby i po jejím skončení, a při ukončení spolupráce využijte všechny dostupné možnosti disciplinární povahy. Rozpoznejte včas, že zaměstnanec může být problémový, získejte nástroje vedoucí k minimalizaci problémů v průběhu pracovního poměru a v případě ukončení jednejte tak, abyste se vyhnuli chybám při propouštění a následným žalobám.

Přednáší Mgr. Tomáš Liškutín

Místo konání režim offline

Cena   920 Kč

Při požadavku více přístupů (účasti více zaměstnanců z jedné organizace) bude poskytnuta sleva ve výši 15 % z celkové ceny objednávky. Uvedená cena je bez DPH.

Popis webináře


Zaměření webináře

Záznam webináře Jak se vypořádat s problematickým zaměstnancem seznámí zaměstnavatele s nástroji, které jim pomohou komplikacím se zaměstnanci předejít, řešit je v průběhu trvání pracovního poměru a ukončit pracovní poměr bezchybně, aby problémový zaměstnanec nemohl napadnout kroky učiněné zaměstnavatelem. Díky informacím demonstrovaným na modelových případech, praktickým doporučením a ukázkám správných postupů zvládnete řešit obtížné situace bez chyb a vyvarujete se případů, kdy zaměstnanec dovedl spor až k soudu.
Záznam webináře je možné shlédnout kdykoli, a to i opakovaně.

Komu je webinář určen

Záznam webináře Jak se vypořádat s problematickým zaměstnancem je určen jednatelům, členům představenstva, ředitelům, manažerům a firemním právníkům. A také vedoucím zaměstnancům a pracovníkům personálních (HR) oddělení a rovněž mzdovým účetním.

Program

Prevence: před přijetím a ve zkušební době
Prvotní informace o uchazeči o zaměstnání – profesní a osobní kvality, pracovní posudky, přijímací pohovor a další, Obsah pracovněprávních dokumentů, Zkušební doba a možnosti jejího prodloužení (tzv. druhá šance)
Nástroje řízení zaměstnance: průběh pracovního poměru
Dovolené nástroje – kontrola a hodnocení včetně nastavení odpovědnosti vedoucích zaměstnanců, nastavení odměňování s ohledem na (ne)nárokovost prémií, Zakázané nástroje – smluvní pokuty, srážky ze mzdy, přikázání neplaceného volna
Možnosti ukončení spolupráce
Vytýkací dopisy, Rizika a výhody dohody o rozvázání pracovního poměru u problémového zaměstnance ve srovnání s výpovědí nebo okamžitým zrušením (vč. rozlišení porušování pracovních povinností a neuspokojivých pracovních výsledků a vlivu intenzity porušování pracovních výsledků)
Závěrečná doporučení
Co je třeba zajistit před začátkem webináře?
Ověření technických parametrů připojení k webináři
Obchodní podmínky

Způsoby registrace