Delego logo Váš partner na cestě k informacím

19:17 | 22. listopadu 2017

Právě probíhá ověřování technických parametrů připojení k webináři.

Tento test ve čtyřech krocích zjistí, zda Váš počítač a jeho připojení budou správně fungovat pro připojení k webináři.
Spuštěním testu zkontrolujete:

1.  zda máte nainstalovanou správnou verzi Flash Player, která podporuje připojení k programu Adobe Connect.
2.  zda bylo úspěšně navázáno spojení s programem Adobe Connect.
3.  zda Vaše připojení splňuje nároky na minimální rychlost připojení.
4.  zda Váš prohlížeč obsahuje aktuální doplněk Adobe Connect Add-in, který je nutný ke spuštění webináře.

Pokud všechny čtyři kroky proběhly úspěšně, pak se bez obav můžete přihlásit do virtuální učebny v čase, který je určen pro registraci účastníků do virtuální učebny. Pokud se však v některém z kroků vyskytl problém, níže Vám nabízíme několik tipů, které by mohly pomoci problém odstranit. Pokud i přesto problém trvá, prosím kontaktujte nás co nejdříve, aby naše IT oddělení s Vámi mohlo problém vyřešit, a Vy jste se mohli bez obav webináře účastnit.

1. Mám problémy s přihlášením

Pokud máte potíže s přihlášením do webináře, kontaktujte nás na tel. +420 601 281 281 či emailem info@delego.cz.

Předtím Vám však doporučujeme zkontrolovat základní předpoklady, které musí být splněny, abyste se mohli do virtuální učebny přihlásit:

  • Zkontrolujte Vaše připojení k internetu.
  • Ujistěte se, že nemáte zapnuté blokování automaticky otevíraných oken pro program Adobe Connect a vyberte si,
    ve kterém prohlížeči budete webinář sledovat: Explorer, Firefox, Google Chrome
  • Vymažte dočasnou paměť prohlížeče (dočasné soubory Internetu). Níže vyberte prohlížeč, ve kterém budete webinář sledovat: Explorer, Firefox, Google Chrome
  • Pokud je to možné, zkuste se připojit z jiného počítače.
  • Zkontrolujte, že zaslaná URL se shoduje s tím, co jste zadali do svého prohlížeče.

2. Zapomněl jsem své přihlašovací údaje

Kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím emailu: info@delego.cz a my Vám Vaše přihlašovací údaje znovu pošleme.

3. Společnost, ve které pracuji a z níž se budu připojovat při sledování webináře, používá proxy server pro řízení přístupu k internetu.

Tento proxy server může ovlivnit Váš přístup do Adobe Connect. Proto prosím zkuste následující:
V aplikaci Internet Explorer vyberte Nástroje > Možnosti Internetu > karta Upřesnit.

Povolte nastavení používat HTTP 1.1 prostřednictvím připojení serveru proxy a klepněte na tlačítko OK. Aby se toto nastavení projevilo, je zapotřebí Váš webový prohlížeč restartovat. Než se tedy pokusíte znovu připojit do virtuální učebny, zavřete všechna okna Vašeho prohlížeče a poté ho znovu spusťte. Případně pro nastavení kontaktujte svého firemního IT administrátora.