Delego logo Váš partner na cestě k informacím

0:30 | 21. srpna 2018

konec menu

KALENDÁŘ

SRPEN 2018
PÚSČPSN
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

ZÁŘÍ 2018
PÚSČPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

AKTUÁLNÍ SEMINÁŘE

Komunikace s finančním úřadem v nových podmínkách aneb jaká data o nás nově získává finanční úřad

Jak zvládnout daňovou kontrolu navzdory tomu, že daňový řád posiluje pravomoci státu při získávání údajů o podnikatelských subjektech

28. 08. 2018

Aktuální novelizace daňového řádu nově posílila pravomoci finanční správy a správci daně mají nové nástroje pro získávání dat o daňových poplatnících. Správce daně se tak v dnešní době dostane k množství informací o Vás a Vašich transakcích i bez vynaložení většího úsilí. A protože i za předpokladu, že Vaše účetnictví je vedeno v pořádku, leckdy se nevyhnete komunikaci s finančním úřadem. Dostatečná míra vědomostí a dovedností tak vede ke snížení rizika zbytečných problémů a nezdarů. Získejte metodické a praktické poznatky a použitelné dovednosti pro úspěšné zvládnutí jednání, místních šetření, daňové kontroly a jiných postupů finančního úřadu se znalostí faktů, co o nás mohl vědět finanční úřad dříve a co nyní v souvislosti s elektronizací daňové správy a požadavky EU.

Bezpečnost práce: řešení pracovních úrazů a nemocí z povolání z pohledu zaměstnavatele

Evidence úrazů, hlášení a zasílání záznamu o úrazu, odpovědnost zaměstnavatele za škodu při pracovních úrazech a nemocech z povolání ve světle schválených i očekávaných změn v pracovnělékařských službách

05. 09. 2018

S ohledem na významné novinky v oblasti pracovnělékařských služeb řeší odborná veřejnost velmi často řadu problémů, které se týkají povinnosti zaměstnavatele při vedení evidence a dokumentace pracovních úrazů, jejich hlášení a předkládání záznamu o úrazu a záznamu o úrazu – hlášení změn a odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovních úrazech a nemocech z povolání. Další změny v oblasti pracovnělékařských služeb jsou očekávány. Navíc výsledky kontrolní činnosti orgánů státní správy ukazují, že zaměstnavatelé při plnění těchto povinností chybují a potýkají se s řadou problémů v uvedených oblastech spojených s ustanoveními zákoníku práce. Získejte přehled některých povinností zaměstnavatele, které musíte ze zákona plnit, a konkrétní doporučené postupy pro řešení legislativních požadavků v praxi.

Nařízení eIDAS v ostrém provozu od 19. 9. 2018

Nařízení eIDAS a zákon o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce: nová pravidla a povinnosti v praxi organizací

11. 09. 2018

Nejpozději od 19. 9. 2018 mají všechny orgány veřejné moci povinnost používat kvalifikované elektronické podpisy, elektronické pečeti a kvalifikované prostředky pro jejich vytváření. Končí totiž přechodné období poskytnuté adaptačním zákonem 297/2016 Sb. a všichni veřejnoprávní původci jsou povinni postupovat v souladu s nařízením Evropského Parlamentu a Rady EU č. 910/2014, o elektronické identifikaci a službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce na vnitřním trhu, známějším pod zkráceným názvem Nařízení eIDAS. Zorientujte se ve všech povinnostech vyplývajících z Nařízení eIDAS, zákona č. 297/2016 Sb., zákona č. 298/2016 Sb. a další rozsáhlé související legislativy. Zjistěte, jak v praxi postupovat, splnit zákonné požadavky a předcházet právním problémům elektronických dokumentů.

Oceňování společností v praxi nejen v návaznosti na aktuální změnu mezinárodních účetních standardů

Jak určit hodnotu společnosti a jak je možné ji zvýšit?

13. 09. 2018

Majitelé a jednatelé obchodních korporací, výkonní a finanční ředitelé potřebují hlubokou znalost principů tvorby hodnoty společnosti, aby ji mohli maximalizovat. Tento seminář nabízí pochopení klíčových principů i praktické zkušenosti tak, aby pomohl majitelům a manažerům vytvářet hodnotu a investorům pomohl při jejich rozhodování.

DPH a její dopad na celní procesy: povinnosti přepravců a dovozců v oblasti DPH

Základní tranzitní operace – Zjednodušené vs. standardní celní řízení – DPH při dovozu a vývozu – Certifikace AEO

18. 09. 2018

Vyvážíte-li či dovážíte-li zboží ze zahraničí, pak řešíte celní řízení, k němuž je nezbytná perfektní znalost celních procesů, ale i účtování DPH. Celní legislativa prošla v poslední době největšími změnami od vstupu ČR do EU. Praxi ovlivňuje nový celní kodex Unie, nové prováděcí předpisy a nový celní zákon. Novelizace se dotkla též DPH při vývozu a dovozu. Zorientujte se v povinnostech přepravců a dovozců při vstupu do EU, režimech tranzitu T1 a T2. Získejte informace k novým povinnostem při zajišťování celních dluhů v režimech, kde se dosud nezajišťovalo, a detailní přehled o vývozních operacích, dokladech při vývozu, způsobech získání daňových dokladů. Pochopte rozdíl mezi standardním a nestandardním ukončováním režimu vývozu, ale i kdy přesně má vývozce nárok na osvobození od DPH při vývozu a zjistěte, jaká úskalí přináší třístranné obchody.

Evidence pracovní doby

Jak se vyhnout chybám v evidenci pracovní doby, které jsou ze strany kontrolních orgánů často pokutovány

20. 09. 2018

Evidence pracovní doby a její řádné vedení je povinností každého zaměstnavatele, a to jak ze soukromého, tak i veřejného sektoru. V praxi si zaměstnavatelé často kladou otázky: Jaký je rozdíl mezi evidencí docházky a evidencí pracovní doby? Musím evidovat i přestávky v práci a noční práci? Jaký je rozdíl mezi nařízenou a dohodnutou prací přesčas a může být odměna za práci přesčas zahrnuta přímo ve mzdě? Pochybení při plnění těchto povinností je navíc stíháno sankcemi za přestupek. Získejte odpovědi na tyto a další otázky, které v praxi řešíte, na specializovaném semináři.

ZOBRAZIT VŠE    1 2