Semináře prezenční

Digitální marketing pro marketéry, majitele firem a manažery

Aktuální trendy digitálního (online) marketingu a jejich integrace napříč firmou

Lektor: Tomáš Jindříšek

Cena s DPH:
5 421 Kč
Cena bez DPH:
4 480 Kč

SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.

Seminář probere všechny aktuální fenomény digitálního marketingu, zejm. sociální média (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn a další), weby, výkonnostní (PPC) online reklamu a další. Zorientujete se v nejvyužívanějších nástrojích online marketingu, a to na konkrétních příkladech z online praxe a ukázkách příkladů reálných řešení ve firmách. Obdržíte praktické checklisty, které pomohou implementaci novinek ve vaší firmě. Můžete využít možnosti okamžité zpětné vazby na aktuální projekty a digitální komunikaci vaší společnosti. Po absolvování kurzu budete rovnocenným partnerem interním online specialistům či externím agenturám, protože se zorientujete v tom, co dělají a budete schopni posoudit výsledky jejich práce. Obsah semináře bude přizpůsoben konkrétním potřebám přihlášených účastníků.

Potřebujete proniknout do digitálního marketingu, ujasnit si svoji online strategii, efektivně využívat firemní profily na sociálních sítích, nebo digitální marketing patří mezi vaše denní činnosti a chcete se seznámit s posledními trendy? Naučte se vyhodnocovat efektivitu kampaní a ověřte si, zda vaše společnost využívá všechny podstatné digitální marketingové kanály správně. Nastavte nově firemní procesy a propojte online marketing se zbytkem firmy. Díky odborným znalostem renomovaného lektora zjistíte, zda jsou sociální média sezónní hračkou nebo nástrojem byznysu a naučíte se je využívat pro firemní účely. Ujasníte si, co už je pasé a co rozhodně nedělat. Dozvíte se, kolik se do digitálního marketingu vyplatí investovat a jak vybrat vhodného dodavatele.

Program:

Komu je určen:
Seminář Digitální marketing je určen vedoucím marketingu, marketingovým specialistům, PR manažerům, ředitelům a majitelům firem.

  
Nahrávám...
Konferenční centrum v objektu restaurace Na Sádce, Praha 4
Konferenčním centru v objektu restaurace Na Sádce
Moderní školicí prostory se nacházejí v Praze 4, v blízkosti metra Chodov a obchodního centra Chodov, zároveň však v klidné zóně s bezproblémovým parkováním a dobrou dopravní dostupností pro pražské i mimopražské účastníky. Poskytují příjemné prostředí s přírodním osvětlením a kvalitní technické vybavení (vysokorychlostní připojení k síti WiFi ve všech konferenčních sálech, audiovizuální techniku i bezbariérový přístup). Vysokou úroveň cateringových služeb zajišťuje pro účastníky semináře restaurace Na Sádce.

Na podzim 2020 realizujeme semináře z epidemiologických důvodů za maximálních bezpečnostních opatření. Samozřejmostí jsou dezinfikované a větrané prostory. Semináře organizujeme pro menší skupiny účastníků ve velkém sále tak, abychom zajistili dostatečný odstup účastníků. Naši organizátoři nosí roušky a doporučujeme je i účastníkům semináře.

Adresa: Starochodovská 1360/78, Praha 4

Dopravní spojení:Doprava metrem: stanice metra C Chodov, 8 minut pěšky ze stanice metra Chodov
Doprava autobusem: 100 m od zastávky autobusu Chodovská tvrz č. 125, 136, 203, 213, 326, 505
Doprava autem: sjezd z D1; EXIT 1

Parkování: zajištěno pro účastníky semináře na parkovišti restaurace zdarma.

Ubytování: není zajištěno. Ve vzdálenosti 650 m se nachází hotel Best Western a 100 m Restaurace a ubytování Na Rychtě.

   


 
Tomáš Jindříšek
Tomáš Jindříšek je Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.
Tomáš je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je duchovním otcem projektu Zasedačka roku a spoluautorem projektu Ceskovdatech.cz. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF).
Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru, mimo jiné působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda, je členem dozorčí rady asociace nadací a nadačních fondů Fóra Dárců a je spoluautorem prvního crowfundingového portálu pro neziskovky Darujspravne.cz.



Aktualizujte předvolby souborů cookie