Konferenčním centru v objektu restaurace Na Sádce
Aktuální trendy digitálního (online) marketingu a jejich integrace napříč firmou
Lektor: Tomáš Jindříšek
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Seminář probere všechny aktuální fenomény digitálního marketingu, zejm. sociální média (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn a další), weby, výkonnostní (PPC) online reklamu a další. Zorientujete se v nejvyužívanějších nástrojích online marketingu, a to na konkrétních příkladech z online praxe a ukázkách příkladů reálných řešení ve firmách. Obdržíte praktické checklisty, které pomohou implementaci novinek ve vaší firmě. Můžete využít možnosti okamžité zpětné vazby na aktuální projekty a digitální komunikaci vaší společnosti. Po absolvování kurzu budete rovnocenným partnerem interním online specialistům či externím agenturám, protože se zorientujete v tom, co dělají a budete schopni posoudit výsledky jejich práce. Obsah semináře bude přizpůsoben konkrétním potřebám přihlášených účastníků.
Potřebujete proniknout do digitálního marketingu, ujasnit si svoji online strategii, efektivně využívat firemní profily na sociálních sítích, nebo digitální marketing patří mezi vaše denní činnosti a chcete se seznámit s posledními trendy? Naučte se vyhodnocovat efektivitu kampaní a ověřte si, zda vaše společnost využívá všechny podstatné digitální marketingové kanály správně. Nastavte nově firemní procesy a propojte online marketing se zbytkem firmy. Díky odborným znalostem renomovaného lektora zjistíte, zda jsou sociální média sezónní hračkou nebo nástrojem byznysu a naučíte se je využívat pro firemní účely. Ujasníte si, co už je pasé a co rozhodně nedělat. Dozvíte se, kolik se do digitálního marketingu vyplatí investovat a jak vybrat vhodného dodavatele.
Program:
Komu je určen:
Seminář Digitální marketing je určen vedoucím marketingu, marketingovým specialistům, PR manažerům, ředitelům a majitelům firem.