Delego logo Váš partner na cestě k informacím

6:12 | 22. dubna 2019

konec menu

KALENDÁŘ

DUBEN 2019
PÚSČPSN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

KVĚTEN 2019
PÚSČPSN
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

DETAIL SEMINÁŘE

Evidence pracovní doby

Jak se vyhnout chybám v evidenci pracovní doby, které jsou ze strany kontrolních orgánů často pokutovány

Evidence pracovní doby a její řádné vedení je povinností každého zaměstnavatele, a to jak ze soukromého, tak i veřejného sektoru. V praxi si zaměstnavatelé často kladou otázky: Jaký je rozdíl mezi evidencí docházky a evidencí pracovní doby? Musím evidovat i přestávky v práci a noční práci? Jaký je rozdíl mezi nařízenou a dohodnutou prací přesčas a může být odměna za práci přesčas zahrnuta přímo ve mzdě? Pochybení při plnění těchto povinností je navíc stíháno sankcemi za přestupek. Získejte odpovědi na tyto a další otázky, které v praxi řešíte, na specializovaném semináři.

Přednáší JUDr. Marilla Kokešová

Místo konání Konferenční centrum v objektu restaurace Na Sádce, Praha 4
Datum konání 25. 04. 2019

Cena   4480 Kč

V ceně je zahrnuto 2x občerstvení, teplý oběd, výukové materiály a certifikát. Při přihlášení více účastníků získáte slevu 10 %. Cena je uvedena bez DPH.

Popis semináře


Zaměření semináře

Na semináři se seznámíte s hlavními povinnostmi zaměstnavatelů v oblasti evidence pracovní doby a budete upozorněni na nejčastější omyly a chyby při vedení evidence. Zaměříte se na možnosti a způsoby evidence pracovní doby, rozdíly oproti evidenci docházky i nařízenou a dohodnutou práci přesčas. Pozornost budeme věnovat také evidenci pracovní doby z pohledu GDPR a poradíme, kde, jak dlouho a za jakých podmínek evidenční dokumenty uchovávat.

Komu je seminář určen

Seminář Evidence pracovní doby je určen napříč všemi obory především vrcholovým manažerům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru. Dále je určen všem, kteří se o tuto problematiku zajímají, včetně zaměstnanců v pracovním poměru.

Program

8:45–9:00Registrace účastníků + ranní káva
9:00–10:30Vymezení pracovní doby, směny a práce přesčas
Právní úprava pracovní doby a práce přesčas
Rozvrh pracovní doby: Rovnoměrné rozvržení pracovní doby, Nerovnoměrné rozvržení pracovní doby, Přestávky v práci, bezpečnostní přestávky
10:45–11:00Přestávka na občerstvení
10:45–12:30Práce přesčas
Nařízená a dohodnutá práce přesčas
Limity rozsahu práce přesčas
Mzda, plat a příplatky za práci přesčas
Evidence pracovní doby
12:30–13:30Společný oběd
13:30–14:30Povinnosti zaměstnavatele při evidenci pracovní doby
Evidence pracovní doby vs. evidence docházky
Varianty správného vedení evidence pracovní doby
14:30–14:40Přestávka na občerstvení
14:45–15:30Archivace dokumentů v souvislosti s evidencí pracovní doby
Uchovávání dokumentů: Právní úprava a GDPR
Aktuální a připravované změny
Závěrečná diskuse – odpovědi na dotazy účastníků
Obchodní podmínky

Způsoby registrace