Konferenčním centru v objektu restaurace Na Sádce
Jak se vyhnout chybám v evidenci pracovní doby, které jsou ze strany kontrolních orgánů často pokutovány
Lektor: JUDr. Marilla Kokešová
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Na semináři se seznámíte s hlavními povinnostmi zaměstnavatelů v oblasti evidence pracovní doby a budete upozorněni na nejčastější omyly a chyby při vedení evidence. Zaměříte se na možnosti a způsoby evidence pracovní doby, rozdíly oproti evidenci docházky i nařízenou a dohodnutou práci přesčas. Pozornost budeme věnovat také evidenci pracovní doby z pohledu GDPR a poradíme, kde, jak dlouho a za jakých podmínek evidenční dokumenty uchovávat.
Evidence pracovní doby a její řádné vedení je povinností každého zaměstnavatele, a to jak ze soukromého, tak i veřejného sektoru. V praxi si zaměstnavatelé často kladou otázky: Jaký je rozdíl mezi evidencí docházky a evidencí pracovní doby? Musím evidovat i přestávky v práci a noční práci? Jaký je rozdíl mezi nařízenou a dohodnutou prací přesčas a může být odměna za práci přesčas zahrnuta přímo ve mzdě? Pochybení při plnění těchto povinností je navíc stíháno sankcemi za přestupek. Získejte odpovědi na tyto a další otázky, které v praxi řešíte, na specializovaném semináři.
Program:
Komu je určen:
Seminář Evidence pracovní doby je určen napříč všemi obory především vrcholovým manažerům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru. Dále je určen všem, kteří se o tuto problematiku zajímají, včetně zaměstnanců v pracovním poměru.