Delego logo Váš partner na cestě k informacím

4:45 | 20. října 2018

konec menu

KALENDÁŘ

ŘÍJEN 2018
PÚSČPSN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

LISTOPAD 2018
PÚSČPSN
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

DETAIL SEMINÁŘE

Inventarizace majetku a závazků s dopadem na DPH v případě mank a škod

Provádění inventur v praxi společností

Povinnost doložit účetní závěrku inventurou je stanovena v zákoně, bez řádně provedené inventury není účetnictví účetní jednotky průkazné a není vedeno v souladu s platnou legislativou. Účetní jednotka je povinna přípravě a provádění inventur věnovat dostatečnou pozornost, neboť řádně provedená inventura umožní zjistit skutečnou výši majetku a závazků. Současně odhalí nedostatky v organizaci a řízení dané účetní jednotky, neboť pomůže managementu najít cesty, jak se vyvarovat chybnému rozhodování při řízení skladového hospodářství, aby nedocházelo k neoprávněným výdajům a škodám ve skladovém hospodářství. Ustanovení § 77 odst.2 písm.c) a §78e zákona o DPH mění způsob uplatnění daně z přidané hodnoty u zjištěných inventarizačních rozdílů na majetku. Jedná se o metodu vyrovnání a metodu úpravy.

Přednáší Ing. Miriam Lukášová

Místo konání Konferenční centrum hotelu Globus, Praha
Datum konání 31. 10. 2018

Cena   4250 Kč

V ceně je zahrnuto 2x občerstvení, teplý oběd, výukové materiály a certifikát. Při přihlášení více účastníků získáte slevu 15 %. Cena je uvedena bez DPH.

Popis semináře


Zaměření semináře

Seminář se nejprve zaměří na legislativu, která uvádí povinnost účetní jednotce inventarizovat skutečný stav veškerého majetku a závazků. Seznámíte se s postupem účetní jednotky při přípravě inventur, budeme se zabývat vlastním průběhem inventur v účetní jednotce. Seznámíte se s výsledky prací inventarizační komise, např. jak sestavit inventurní zprávu, s návrhy inventarizační komise na vypořádání manka, škod a přebytků, které byly zjištěny při inventarizaci majetku a závazků a s návrhy, jak naložit s nepotřebným majetkem – prodej a likvidace, popř. s návrhy na odpis poškozeného majetku. Závěr semináře bude věnován vypořádávání nedoložených případů zničení, ztráty nebo zcizení obchodního majetku, kdy je třeba vyrovnat nebo upravit původně uplatněný odpočet daně. Budete upozorněni též na novelu vyhlášky č. 270/2010 Sb. publikovanou pod č. 411/2017 Sb., určenou pro vybrané účetní jednotky.

Komu je seminář určen

Seminář je určen jednatelům, pracovníkům ve vedoucích funkcích obchodního úseku, pracovníkům ve skladovém hospodářství i účetním, a to jak v podnikatelské sféře, tak i v nepodnikatelské sféře.

Program

8:45–9:00Registrace účastníků + ranní káva
9:00–10:15Platná legislativa vztahující se k inventarizaci
Povinnosti účetní jednotky – sestavení vnitřní směrnice a inventarizačních komisí
10:15–10:30Přestávka na občerstvení
10:30–12:00 Vlastní průběh fyzické inventury na skladech
Příklady zjišťování skutečných stavů nalezeného materiálu a zboží
Zabezpečení prostor pro provedení inventur
12:00–13:00Společný oběd
13:00–14:30Dokladové inventury majetku a závazků
14:30–14:45Přestávka na občerstvení
14:45–15:30Sestavení inventurní zprávy, vypořádání manka a škod včetně vyrovnání nebo úpravy odpočtu daní – zúčtování přebytků
15:30–16:00Závěrečná diskuse: odpovědi na Vaše dotazy
Místo konání a možnosti ubytování
Obchodní podmínky

Způsoby registrace