Semináře prezenční

Nařízení eIDAS v ostrém provozu od 19. 9. 2018

Nařízení eIDAS a zákon o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce: nová pravidla a povinnosti v praxi organizací

Lektor: Mgr. Jan Schwaller

Cena s DPH:
4 574 Kč
Cena bez DPH:
3 780 Kč

SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.

Nařízení eIDAS definuje pravidla a nástroje pro elektronické podpisy, elektronické pečetě, elektronická časová razítka, elektronické dokumenty, služby elektronického doporučeného doručování, certifikační služby pro autentizaci internetových stránek, a poskytování dalších služeb vytvářejících důvěru.
Cílem semináře je seznámit Vás s novými pravidly a povinnostmi, které nová legislativa přináší, a usnadnit Vám nastavení požadovaných procesů ve Vaší organizaci. Dozvíte se, jak vytvářet, zpracovávat a uchovávat dokumenty v elektronické podobě při zajištění stejné legislativní platnosti a důvěryhodnosti v rámci celé EU, jakou dnes mají dokumenty listinné. Seminář není určen IT specialistům a nebude řešit technickou stránku jednotlivých nástrojů.

Nejpozději od 19. 9. 2018 mají všechny orgány veřejné moci povinnost používat kvalifikované elektronické podpisy, elektronické pečeti a kvalifikované prostředky pro jejich vytváření. Končí totiž přechodné období poskytnuté adaptačním zákonem 297/2016 Sb. a všichni veřejnoprávní původci jsou povinni postupovat v souladu s nařízením Evropského Parlamentu a Rady EU č. 910/2014, o elektronické identifikaci a službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce na vnitřním trhu, známějším pod zkráceným názvem Nařízení eIDAS. Zorientujte se ve všech povinnostech vyplývajících z Nařízení eIDAS, zákona č. 297/2016 Sb., zákona č. 298/2016 Sb. a další rozsáhlé související legislativy. Zjistěte, jak v praxi postupovat, splnit zákonné požadavky a předcházet právním problémům elektronických dokumentů.

Program:

Komu je určen:
Seminář je primárně určen veřejnoprávním původcům (územní samosprávné celky, obce), zejm. vedoucím pracovníkům a osobám odpovědným za implementaci Nařízení eIDAS. Dále je vhodný pro pracovníky podatelen a spisoven nebo administrativní pracovníky menších původců, kteří agendu vedení spisové služby vykonávají. Seminář není určen IT specialistům, kteří řeší technické zajištění jednotlivých nástrojů.

  
Nahrávám...
Konferenční centrum hotelu Globus, Praha
Seminář se koná v konferenčním centru hotelu Globus v Praze 4, Gregorova 2115/10, 148 00.

Výhody konferenčního centra:

Dopravní spojení k hotelu Globus:
Doprava metrem: stanice metra C Roztyly, výstup směr Ryšavého ulice, Horní Roztyly a dále podle směrových tabulí hotelu Globus (cca 5 minut pěšky).
Doprava autem: sjezd z D 1, exit 1

Našim klientům nabízíme možnost zprostředkovat ubytování v rámci pořádané akce. Přání klienta řešíme individuálně. V případě zájmu o bližší informace prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. 601 281 281 či e-mailem info@delego.cz

                                        
                   
                               


                  
Mgr. Jan Schwaller
Mgr. Jan Schwaller vystudoval Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy obor historie – archivnictví a pomocné vědy historické. Působil nejprve jako dokumentátor ve Východočeském muzeu Pardubice, posléze pracoval jako odborný asistent v Archivu Národního muzea a v současnosti je vedoucím oddělení fondů městských podniků, institucí a fyzických osob Archivu hlavního města Prahy. Na této pozici se více jak 15 let věnuje předarchivní péči a spisové službě organizací zřizovaných hl. městem nebo městskými částmi. Na téma archivnictví a spisové služby publikuje a přednáší a snaží se své poznatky z praxe předat dále.


Aktualizujte předvolby souborů cookie