Semináře prezenční

Vnitřní účetní směrnice 2018

Jak postupovat při tvorbě vnitřních účetních směrnic podle aktuální legislativy

Lektor: Ing. Miriam Lukášová

Cena s DPH:
3 497 Kč
Cena bez DPH:
2 890 Kč

SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.

Seminář Vás provede krok za krokem sestavováním vnitřních účetních směrnic a upozorní na nezbytné náležitosti. Získáte doporučení, tipy a návody, na co nezapomenout v obsahu vnitřní směrnice a zorientujete se v aktuální legislativě a pravidlech pro rok 2018 (např. oblast bonusů pro zaměstnance). Budete upozorněni na časté chyby, kterých se malé i velké účetní jednotky při sestavování vlastních směrnic dopouští. Praxe potvrzuje, že kvalitně zpracované vnitřní účetní směrnice jsou nespornou výhodou. Ačkoliv je zákonné předpisy přímo nenařizují, často se na ně odvolávají. Na semináři se mj. dozvíte, jak lze správným odůvodněním postupu popsaného ve vnitřní směrnici zabránit případným sankcím ze strany kontrolního orgánu. Získejte nezbytné know-how pro tvorbu vnitřních účetních směrnic a obhajobu zvolených postupů, o které se budete moci opřít při případné kontrole.

Vnitropodnikové účetní směrnice zpracované kvalitně a v souladu s aktuálně platnou legislativou významně zjednodušují a urychlují kontrolu hospodaření a účetnictví jak ze strany auditorů a daňových poradců, tak i finančního úřadu. Zorientujte se v pravidlech pro tvorbu směrnic, získejte přehled související legislativy, vyvarujte se častých chyb a ověřte si, že při přípravě vlastních účetních směrnic postupujete tak, aby účetnictví společnosti podávalo věrný a poctivý obraz a vedení účetnictví bylo správné, úplné a průkazné.

Program:

Komu je určen:
Seminář Vnitřní účetní směrnice je určen zástupcům obchodních společností, kteří pracují v ekonomickém oddělení účetní jednotky, například v úseku metodiky, účtáren nebo archivu. zástupcům obchodních společností, kteří pracují v ekonomickém oddělení účetní jednotky, například v úseku metodiky, účtáren nebo archivu. Seminář je přínosný i pro samostatné účetní kanceláře, které zpracovávají účetnictví externě, či manažery, jimž umožní skrze vnitřní směrnice pohled na danou účetní jednotku.

  
Nahrávám...
Konferenční centrum hotelu Globus, Praha
Seminář se koná v konferenčním centru hotelu Globus v Praze 4, Gregorova 2115/10, 148 00.

Výhody konferenčního centra:

Dopravní spojení k hotelu Globus:
Doprava metrem: stanice metra C Roztyly, výstup směr Ryšavého ulice, Horní Roztyly a dále podle směrových tabulí hotelu Globus (cca 5 minut pěšky).
Doprava autem: sjezd z D 1, exit 1

Našim klientům nabízíme možnost zprostředkovat ubytování v rámci pořádané akce. Přání klienta řešíme individuálně. V případě zájmu o bližší informace prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. 601 281 281 či e-mailem info@delego.cz

                                        
                   
                               


                  
Ing. Miriam Lukášová
Ing. Miriam Lukášová absolvovala výrobně ekonomickou fakultu na VŠE v Praze, dále Institut certifikace účetních. V roce 2004 byla jmenována znalcem KS Brno v oboru ekonomika, odvětví účetní evidence. V současnosti ve své účetní a znalecké kanceláři se věnuje zpracování účetnictví OSVČ, právnickým osobám jak podnikatelským tak neziskovým organizacím – spolkům, dále se věnuje znalecké činnosti a publikační činnosti.


Aktualizujte předvolby souborů cookie