Semináře prezenční

Datové schránky (ISDS) v roce 2018: novinky, postupy, praktické rady

Jak prokazovat autentičnost, integritu a nepopiratelnost dokumentu za dodržení všech povinností při vedení spisové služby

Lektor: Mgr. Jan Schwaller

Cena s DPH:
4 574 Kč
Cena bez DPH:
3 780 Kč

SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.

Institut ISDS existuje již desátým rokem, přesto řada organizací (původců) nevyužívá jeho potenciál správně a přidělává si řadu problémů. Seminář tyto problémy pojmenuje, pokusí se nastínit možné řešení a shrne to, co je podstatné.

Získáte doporučení a návody pro praxi, jak zajistit uchovatelnost dokumentu v elektronické podobě do budoucna nezávisle na hardwaru a softwaru. Seznámíte se s dopady do právní roviny, kdy by díky různým převodům a změnám formátů mohlo dojít ke ztrátě autenticity dokumentů. Seminář vás rovněž provede základními pravidly a postupy, jak u těchto dokumentů evidovat a hlavně zachovat řadu prvků, které do budoucna jednoznačně prokážou autentičnost, integritu a nepopiratelnost dokumentu za dodržení všech povinností při vedení spisové služby. Seminář je akreditován MV ČR (AK/PV-409/2017, AK/VE-226/2017).

Elektronizace veřejné správy, zejm. přechod na datové schránky, představuje pro organizace i obchodní společnosti četné problémy a ukazuje se, že v praxi se vyskytují nejasnosti při jejich používání. Jedním aspektem jsou technické souvislosti, druhým je hledisko právní. Jedná se zejm. o zajištění uchovatelnosti dokumentu v elektronické podobě do budoucna nezávisle na hardwaru a softwaru, který bude existovat. Problém právní může nastat z hlediska různých převodů, změn formátů atd., kdy může dojít ke ztrátě autenticity dokumentů. Seznamte se se základními pravidly a postupy, jak u těchto dokumentů evidovat a hlavně zachovat řadu prvků, které do budoucna jednoznačně prokážou autentičnost, integritu a nepopiratelnost dokumentu za dodržení všech povinností při vedení spisové služby.

Program:

Komu je určen:
Seminář Datové schránky je určen veřejnoprávním původcům (územní samosprávné celky, jimi založené či zřízené právnické osoby či organizační složky, školy, státní příspěvkové organizace apod.), ale i zástupcům obchodních společností. Účastníci by měli mít jisté zkušenosti s vedením spisové služby a prováděním skartačního řízení. Předpokládá se základní orientace v problematice i terminologii. Seminář je vhodný pro pracovníky podatelen a spisoven nebo administrativní pracovníky menších původců, kteří agendu vedení spisové služby vykonávají. Informace samozřejmě využijí též soukromoprávní původci.

  
Nahrávám...
Konferenční centrum hotelu Globus, Praha
Seminář se koná v konferenčním centru hotelu Globus v Praze 4, Gregorova 2115/10, 148 00.

Výhody konferenčního centra:

Dopravní spojení k hotelu Globus:
Doprava metrem: stanice metra C Roztyly, výstup směr Ryšavého ulice, Horní Roztyly a dále podle směrových tabulí hotelu Globus (cca 5 minut pěšky).
Doprava autem: sjezd z D 1, exit 1

Našim klientům nabízíme možnost zprostředkovat ubytování v rámci pořádané akce. Přání klienta řešíme individuálně. V případě zájmu o bližší informace prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. 601 281 281 či e-mailem info@delego.cz

                                        
                   
                               


                  
Mgr. Jan Schwaller
Mgr. Jan Schwaller vystudoval Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy obor historie – archivnictví a pomocné vědy historické. Působil nejprve jako dokumentátor ve Východočeském muzeu Pardubice, posléze pracoval jako odborný asistent v Archivu Národního muzea a v současnosti je vedoucím oddělení fondů městských podniků, institucí a fyzických osob Archivu hlavního města Prahy. Na této pozici se více jak 15 let věnuje předarchivní péči a spisové službě organizací zřizovaných hl. městem nebo městskými částmi. Na téma archivnictví a spisové služby publikuje a přednáší a snaží se své poznatky z praxe předat dále.


Aktualizujte předvolby souborů cookie