Semináře prezenční

Konference GDPR napříč firmou: zajištění nové povinnosti českých společností v oblasti ochrany osobních dat

Checklist pro TOP management, aneb co zkontrolovat v právním oddělení, HR, IT, obchodě a marketingu

Lektor: Ing. Mgr. Ondřej Chovanec, Mgr. Klára Valentová, Mgr. Ján Kuklinca, Mgr. Jan Seidl

Cena s DPH:
3 618 Kč
Cena bez DPH:
2 990 Kč

SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.

Konference usnadní českým zaměstnavatelům implementaci nového nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR) a splnění nových povinností správců i zpracovatelů. Získáte konkrétní doporučení v oblastech, kterých se GDPR zásadně dotkne. Dozvíte se, jak zkontrolovat přípravu jednotlivých oddělení a ověřit zásadní kroky, které musejí být nezbytně provedeny před nabytím účinnosti GDPR, neboť sankce za porušení povinnosti jsou velmi přísné. Ujasníte si řadu sporných výkladů a prodiskutujete je s odborníky, kteří se nařízením a jeho dopadem do praxe českých firem zabývají. Seznámíte se s jejich pohledem na celou problematiku a získáte informace z praxe.

Nové nařízení EU 2016/679 o ochraně osobních údajů (GDPR), přináší zásadní změny a povinnosti, jimž se nevyhne téměř žádná obchodní společnost. Vedení firem musí zajistit, že po nabytí účinnosti GDPR dne 25. května 2018 budou jejich společnosti nejen dodržovat nová pravidla pro nakládání s osobními údaji, ale také to, že budou připraveny reagovat na požadavky subjektů údajů, kterým GDPR dává řadu nových práv. Problematika je natolik závažná a příprava napříč odděleními náročná (HR, obchod, marketing, právní odd., IT ad.), že vyžaduje Vaši pozornost. Přijďte získat esenciální informace o tom, co zkontrolovat v rámci každého oddělení napříč firmou, aby celý systém ochrany osobních údajů byl řádně zajištěn. Seznamte se s možnými úskalími nového nařízení a konkrétními doporučeními, abyste o dalších postupech ve Vaší firmě rozhodli na základě objektivních informací.

Program:

Komu je určen:
Konference je určena zejména jednatelům společností s ručením omezeným, členům představenstev akciových společností, generálním ředitelům a dalším představitelům nejvyššího vedení. Dílčí informace získají i personalisté, právníci, mzdové účetní, IT manažeři, obchodní a marketingoví manažeři.

  
Nahrávám...
Konferenční centrum hotelu Occidental****, Praha 4
Konference se koná v konferenčních prostorách hotelu Occidental (dříve Barceló****) v Praze 4, Na Strži 32, 140 00.

Výhody konferenčního centra:

Dopravní spojení k hotelu Occidental (Barceló) Praha:
Doprava MHD: stanice metra C Budějovická. Dále jedna stanice autobusem 118, 124, 170, 205 nebo od metra osm minut pěšky.

Našim klientům nabízíme možnost zprostředkovat ubytování v rámci pořádané akce. Přání klienta řešíme individuálně. V případě zájmu o bližší informace prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. 601 281 281 či e-mailem info@delego.cz

Mapka parkoviště:



Ing. Mgr. Ondřej Chovanec, Mgr. Klára Valentová, Mgr. Ján Kuklinca, Mgr. Jan Seidl
Konferenci pořádáme ve spolupráci se společností Deloitte a advokátní kanceláří Vilímková, Dudák & Partners:

Ing. Mgr. Ondřej Chovanec, Senior Associate ve společnosti Ambruz & Dark Deloitte Legal
Mgr. Ján Kuklinca, Managing Associate ve společnosti Ambruz & Dark Deloitte Legal
Mgr. Jan Seidl, Manager ve společnosti Deloitte Advisory
Mgr. Klára Valentová, spolupracující advokát, AK Vilímková, Dudák & Partners


Aktualizujte předvolby souborů cookie