Semináře prezenční

Nové datové schránky orgánů veřejné moci ve školství (říjen)

Jak správně zacházet s digitálními i listinnými dokumenty a prokázat autentičnost a nepopiratelnost dokumentu

Lektor: PhDr. Irena Hajzlerová

Cena s DPH:
2 965 Kč
Cena bez DPH:
2 450 Kč

SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.

Školám nově vznikly povinnosti při nakládání s dokumenty, které obdrží prostřednictvím datových schránek orgánů veřejné moci. Školy, které vedou listinnou i elektronickou spisovou službu, by se měly seznámit s tím, jak mají správně evidovat a ukládat digitální dokumenty. Některé povinnosti, vyplývající při používání nové datové schránky orgánu veřejné moci, jsou novinkou i pro ty školy, které již datovou schránku dříve používaly.

Používání nových datových schránek však nelze vytrhnout z celkové spisové služby, kterou jsou školy povinny vést podle zákona č. 499/2004 Sb., zákona o archivnictví a spisové službě a na základě prováděcí vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby. Proto se na semináři dozvíte nejen novinky, ale také vše o výkonu spisové služby, a to ať v podmínkách listinné (analogové), či elektronické (digitální) spisové služby. Dozvíte se mj. jak správně vést podací deník či archivní knihu, vytvořit spisový řád (včetně spisového a skartačního plánu), který je základní směrnicí při vedení spisové služby, jak správně zpracovat skartační návrh, čeho se vyvarovat při sestavování seznamů dokumentů určených ke skartačnímu řízení a jak postupovat v celém průběhu skartačního řízení.

Od 1. 7. 2017 obdržely školy nově od Ministerstva vnitra ČR datovou schránku orgánů veřejné moci. Vedení školy má povinnost tuto datovou schránku používat. Seznamte se s pravidly a postupy, jak správně manipulovat s dokumenty, které obdržíte prostřednictvím datové schránky, a jak u těchto dokumentů evidovat a zachovat řadu prvků, které do budoucna jednoznačně prokážou autentičnost, integritu a nepopiratelnost dokumentu.

Program:

Komu je určen:

Seminář se specializuje na problematiku školství a je určen vedoucím pracovníkům škol a osobám pověřeným vedením spisové služby. Je vhodný jak pro ty, kteří mají zkušenosti s vedením spisové služby a datových schránek, tak i pro ty, kteří s danou problematikou teprve začínají.

  
Nahrávám...
Konferenční centrum hotelu Globus, Praha
Seminář se koná v konferenčním centru hotelu Globus v Praze 4, Gregorova 2115/10, 148 00.

Výhody konferenčního centra:

Dopravní spojení k hotelu Globus:
Doprava metrem: stanice metra C Roztyly, výstup směr Ryšavého ulice, Horní Roztyly a dále podle směrových tabulí hotelu Globus (cca 5 minut pěšky).
Doprava autem: sjezd z D 1, exit 1

Našim klientům nabízíme možnost zprostředkovat ubytování v rámci pořádané akce. Přání klienta řešíme individuálně. V případě zájmu o bližší informace prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. 601 281 281 či e-mailem info@delego.cz

                                        
                   
                               


                  
PhDr. Irena Hajzlerová

PhDr. Irena Hajzlerová, 24 let ředitelka Státního okresního archivu Karviná. Od března 2017 pracuje jako odborný rada pro metodiku, výběr archiválií a kontrolní činnost v Zemském archivu v Opavě. Lektorské činnosti se věnuje již více jak 25 let. V roce 2007 vydala publikaci Spisová služba ve školství, která se od té doby dočkala čtyř vydání v nákladu 5000 kusů včetně dotisků a která je v současné době zcela vyprodána. Pro rok 2017 proto připravuje další, nové vydání této publikace, reagující na současné novinky ve spisové službě pro školství.




Aktualizujte předvolby souborů cookie