Delego logo Váš partner na cestě k informacím

12:51 | 25. července 2017

konec menu

KALENDÁŘ

ČERVENEC 2017
PÚSČPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

SRPEN 2017
PÚSČPSN
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

DETAIL SEMINÁŘE

Employer branding – jak najít a oslovit talenty a kandidáty?

Jak budovat značku zaměstnavatele

Nemáte-li jasnou a srozumitelnou značku na trhu práce, pak nemáte žádný způsob, jak zjistit, zda vaše společnost je tím pravým, koho zájemci o práci chtějí. V době nedostatku zaměstnanců vybudovaná značka ovlivňuje, zda pro vás lidé chtějí pracovat nebo ne. Budování značky je obtížné, ale ne nemožné. Objevte způsoby budování své značky a naučte se, jak vytvořit úspěšnou značku zaměstnavatele. Najdeme funkční způsoby, jak zaujmout kandidáty a jak se stát atraktivnějším zaměstnavatelem. Společně vytvoříme příběh, který kandidáty zaujme a osloví.

Přednáší Mgr. Marek Velas

Místo konání Konferenční centrum hotelu Globus, Praha
Datum konání 30. 08. 2017

Cena   4950 Kč

V ceně je zahrnuto 2x občerstvení, teplý oběd, výukové materiály a certifikát. Při přihlášení více účastníků získáte slevu 15 %. Cena je uvedena bez DPH.

Popis semináře


Zaměření semináře

Jednodenní seminář Employer branding je soustředěn na praktickou zkušenost a přenos inspirace v oblasti výběru zaměstnanců. Důvodem pro absolvování školení je situace na trhu práce, která nepřeje zaměstnavatelům, kteří jsou nuceni vymýšlet speciální strategie jak ulovit optimálního kandidáta. Na praktickém workshopu si nacvičíte praktické způsoby hledání příběhu vlastní značky na trhu práce, jejího vytvoření a využití pro vyhledání vhodných kandidátů.

Komu je seminář určen

Pracovníkům HR a personalistiky, personálním manažerům, psychologům a personálním konzultantům. Pracovníkům, kteří chtějí rozvíjet značku zaměstnavatele v oblasti práce s lidmi, chtějí oslovit a nalézt kandidáty a ocení zpětnou vazbu ke své práci.

Program

8:45–9:00Registrace účastníků + ranní káva
9:00–10:30Jak zahájit budování značky zaměstnavatele napříč firmou a trhem práce
" Nalezení vlastního příběhu"
Stanovení cílové skupiny talentů
Metody, jak zjistit pozitiva a negativa vlastní značky – co kandidáty láká a co odrazuje
Praktické použití metod – S.W.O.T., Benchmarking a EVP
Jak zapojit vedení a nadřízené do budování značky zaměstnavatele na trhu práce
10:45–11:00Přestávka na občerstvení
10:45–12:15Posouzení trendů na trhu a přizpůsobení vlastní strategie hledání budoucích zaměstnanců
Úprava firemních webů a kariérových prezentací
Způsoby efektivního využití sociálních médií s cílem přilákat talenty
12:00–13:15Společný oběd
13:15–14:45Organizace a produkce pracovních setkání – jobfairy atd.
Tvorba tiskových materiálů pro oslovení kandidátů
Jak provádět znovuaktivizaci-retenci vnitřních zdrojů kandidátů, která zvýší vnitřní zapojení zaměstnanců do náboru
Jak rozvíjet a provádět interní a externí výzkum s cílem posoudit a vybudovat nejlepší značku praxe zaměstnavatele
14:45–15:00Přestávka na občerstvení
15:00–16:00Hodnocení návratnost investic z hlediska strategie budování značky na trhu práce
Tvorba adaptačního plánu nových zaměstnanců
Aktualizace značky zaměstnavatele
Místo konání a možnosti ubytování
Obchodní podmínky

Způsoby registrace