Webináře nahrávky

ISPOP: Návod pro vyplnění a podání hlášení o odpadech za rok 2023

Jak v Integrovaném systému plnění ohlašovacích povinností správně zadat všechny povinné informace (vč. práce v souvisejících registrech v CRŽP)

Lektor: Ing. Petr Šulc

Kdykoli dle Vašich časových možností
110 minut
Cena s DPH:
2 287 Kč
Cena bez DPH:
1 890 Kč

SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.

Hlášení odpadů za rok 2023 je nutné zpracovat do 28. 2. 2024 v modernizovaném ISPOP (Integrovaný systém plnění ohlašovacích povinností). Projděte si krok za krokem formuláře, nezbytné pro ohlašování odpadů za rok 2023. Naučte se vytvořit a podat hlášení F_ODP_PROD o odpadech za rok 2023 v novém prostředí ISPOP2 a pracovat s Centrálním registrem životního prostředí (CRŽP), který slouží k registraci a správě subjektů a osob. Seznamte se i se způsoby propojení účtu subjektu s Vaší externí identitou (identita občana, JIP/KAAS, MojeID), která je pro přihlášení do ISPOP nezbytná.

Program:
Nový systém ISPOP2 a CRŽP
CRŽP a napojené systémy
Základní činnosti v CRŽP – registrace subjektu, přidělení agendy, zmocnění
Přístup do účtu ISPOP prostřednictvím externí identity (např. identita občana,  JIP/KAAS)
Hlášení o odpadech za rok 2023 v „ISPOP2“
Vyplnění hlášení F_ODP_PROD (krok po kroku)
Rozpracovaná hlášení (práce s koncepty hlášení)
Kontrola a podání hlášení
Stav podání hlášení (ověření)
Ověřování hlášení (ORP)
Oprava údajů v podaném hlášení

Komu je určen:
zaměstnancům, kteří jsou ve firmách a institucích odpovědní za realizaci ohlašovacích povinností vyplývajících ze zákona o odpadech.

  
Nahrávám...
Nahrávka
Nahrávku webináře je možné zhlédnout kdykoli, a to i opakovaně, maximálně však na dvou zařízeních (např. z práce a z domova). Kdykoli je také možné sledování nahrávky přerušit. Přístup není vázán na konkrétní datum a není časově limitován.

Ke sledování nahrávky nepotřebujete žádné speciální vybavení, stačí vám kvalitní připojení k internetu a běžné reproduktory nebo sluchátka. Připojíte se prostřednictvím webového prohlížeče (prokliknete se na zaslaný odkaz) nebo v aplikaci Adobe Connect, která je volně ke stažení.

Osvědčení o absolvování kurzu zasíláme na vyžádání.


Ing. Petr Šulc
Ing. Petr Šulc vystudoval Stavební fakultu ČVUT, obor vodní hospodářství se zaměřením na ochranu životního prostředí. 15 let působil ve veřejné správě, z toho  10 let na pozici ředitele odboru v oblasti řízení odpadového hospodářství hl.m.Prahy. Dále pracoval jako technický a generální ředitel v kolektivních systémech ASEKOL a EKOLAMP. Od roku 2009 se věnuje poradenské činnosti v oblasti životního prostředí, zejména v odpadovém  hospodářství. Od roku  2013 působí  současně jako  výkonný ředitel Svazu průmyslu druhotných surovin. Z této pozice se podílí na připomínkování nové odpadové legislativy. 


Aktualizujte předvolby souborů cookie