Webináře nahrávky

Microsoft Outlook: pohodlná organizace práce s využitím užitečných funkcí

Poznejte méně známé možnosti práce se zprávami, složkami a pravidly pro třídění zpráv

Lektor: Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Kdykoli dle Vašich časových možností
60 minut
Cena s DPH:
1 924 Kč
Cena bez DPH:
1 590 Kč

SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.


S Outlookem pracujeme skoro všichni a řada z nás jej považuje za něco známého, kde už se není co naučit, protože zprávu přece umí poslat každý… Nicméně opak je pravdou. Outlook obsahuje řadu funkcí, o kterých většina uživatelů neslyšela vůbec, popř. o nich má jen nejasné tušení a pořádně neví, jak a k čemu je použít. Přitom osvojení si těchto postupů Vám může usnadnit, zrychlit a lépe zorganizovat vaši práci. Při samotné práci se zprávami můžete ocenit připravené podpisy, hlasovací tlačítka, zpožděné odeslání, omezení doby platnosti zprávy nebo odpověď v kopii na další osoby. Zlepšení orientace ve zprávách pomůže přidávání příznaků pro zpracování, kategorií nebo třídění do složek na ruční bázi či plně automaticky. Na to navazuje znalost seřazení a seskupování zpráv do skupin. Velkým pomocníkem je funkce Rychlé kroky, která představuje např. šablony pro celé nové zprávy vč. adresářů nebo typické odpovědi na určité typy e-mailů.

Program:
Nastavení prostředí Outlooku
Méně známá nastavení při práci se zprávami
Vytvoření a použití podpisů
Hlasovací tlačítka
Použití kategorií
Označení zprávy příznakem
Vytváření složek
Automatické třídění zpráv do složek
Rychlé kroky

Komu je určen:
každému napříč různými profesemi, kdo s Outlookem pracuje na denní bázi, ale nemá čas pátrat po různých vychytávkách, které by mu ušetřily čas a zefektivnily komunikaci. Stejně tak webinář ocení i začátečníci, kteří s Outlookem teprve začínají pracovat.

  
Nahrávám...
Nahrávka
Nahrávku webináře je možné zhlédnout kdykoli, a to i opakovaně, maximálně však na dvou zařízeních (např. z práce a z domova). Kdykoli je také možné sledování nahrávky přerušit. Přístup není vázán na konkrétní datum a není časově limitován.

Ke sledování nahrávky nepotřebujete žádné speciální vybavení, stačí vám kvalitní připojení k internetu a běžné reproduktory nebo sluchátka. Připojíte se prostřednictvím webového prohlížeče (prokliknete se na zaslaný odkaz) nebo v aplikaci Adobe Connect, která je volně ke stažení.

Osvědčení o absolvování kurzu zasíláme na vyžádání.


Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.
Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D. se již 26 let aktivně věnuje školení Wordu, Excelu, PowerPointu, Outlooku včetně programování maker a reportů na zakázku. Dále se zabývá programy AutoCAD a Revit. Je certifikovaným lektorem dle Národní soustavy kvalifikací Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T), držitel několika certifikátů Microsoft Office Specialist, profesionálních certifikací pro programy AutoCAD (je spoluautorem 8 knih) a Revit Architecture. Jeho kurzy prošlo již téměř 14500 spokojených účastníků z více než 930 firem napříč všemi obory.



Aktualizujte předvolby souborů cookie